•   Digital Marketing 1 3011613-3007 01.01.2022-31.07.2022  5 credits  (MLIISK21) +-
    Competence objectives of study unit
    The student is able to
    - recognize the potential of the web for company’s sales and marketing operations
    - understand how web traffic interacts with the web pages and how to use it for the company’s benefit
    - name the core terminology and indicators of web-marketing
    - plan actions to increase visitor traffic and engagement
    - know the basics of web-analytics.
    Content of study unit
    - Features and capabilities of a well-working web-site

    - Visibility of a web-page, SEO (search engine optimization)

    - Tools and metrics for web-site optimization

    Teacher(s) in charge

    Kai Schleutker

    Learning methods

    Jakson alussa otetaan haltuun digitaalisen markkinoinnin avaintermit: materiaali + optima-tentti joka läpäistävä. Jakson aiheista case-tehtäviä (yritysten sivustojen analyysejä) jotka antavat valmiudet valmiudet arvioida ja kehittää yrityksen digitaalista markkinointia.
    Tehtäviä tehdessä käytetään runsaasti nettilähteitä ja kasvatetaan näin tietopohjaa.
    Tehtävät tehdään yksin tai pienryhmässä. Läsnäolo lähiopetuksessa on välttämätön. (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Caset-tehtävät 3 kpl
    Henkilökohtainen tentti 2 kpl (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    01.01.2022 - 31.07.2022

    Enrollment date range

    02.12.2021 - 09.01.2022

    Group(s)
    • MLIISK21
    Responsible unit

    Engineering and Business

    Degree Programme(s)

    Degree Programme in Business

    Campus

    Salo IoT Campus

    Assessment scale

    H-5

    Content scheduling

    Jakson jälkeen opiskelija
    •tunnistaa verkkosivuston merkityksen osana yrityksen digitaalista markkinointia
    •tuntee verkkosivustoille ohjautuvan liikenteen lainalaisuuksia ja osaa hyödyntää niitä
    •osaa nimetä alan termistöä ja keskeisiä mittareita
    osaa parantaa sivuston hakukoneoptimointia
    •osaa suunnitella kävijöiden määrää lisääviä ja heidän sitoutumistaan luovia toimenpiteitä (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opiskelija ei

    - ymmärrä digitaalisen ympäristön erityispiirteitä tai mahdollisuuksia
    - osaa alan termistön perusteita
    - osoita halua oppimiseen ja oman ammattitaidon kehittämiseen (not translated)

    Assessment criteria – satisfactory (1-2)

    Opiskelija

    - ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet
    - osaa hahmottaa sen tarjoamia mahdollisuuksia
    - tietää millä keinoilla verkkosivustolle luodaan liikennettä ja sitoutumista
    - osaa hakea internetistä markkinointia tukeviä välineitä ja tietoa
    - ymmärtää hyvän sisällön merkityksen
    - ymmärtää analytiikan tarjoamat mahdollisuuudet
    - ymmärtää konversion käsitteen ja konversion kehittämisen merkityksen (not translated)

    Assessment criteria – good (3-4)

    Opiskelija

    - ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet ja osaa soveltaa niitä yksittäisen yrityksen tarpeisiin sopivasti
    - osaa soveltaa eri tapoja liikenteen luomiseksi sivustolle
    - osaa käyttää oma-aloitteisesti ja luovasti sivuston tasoa ja kampanjoiden laatua kehittäviä mittareita ja muita nettityökaluja
    - osaa luoda eri sivustoille ja yrityksille sopivaa sisältöä ja jakaa sitä sopivissa kanavissa
    - tunnistaa mielekkäitä analyysin kohteita sivustolla ja kampanjoissa ja ehdottaa niihin parannuksia (not translated)

    Assessment criteria – excellent (5)

    Tason 3-4 osaaminen,
    minkä lisäksi osaa soveltaa opintojakson tietoa ehdottamalla erilaisiin tarpeisiin ja erilaisille yrityksille toimivia ratkaisuja kokonaisvaltaisesti. (not translated)