Online Store and Marketing Campaigns (5 cr)
Code: KH00BN22-3002
General information
- Enrollment
- 01.06.2021 - 09.09.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Salo IoT Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Kai Schleutker
- Timo Luukka
- Course
- KH00BN22
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
02.09. - 07.10.2021 klo 13:00 - 17:00 Timo Luukka Afrodite Verkkokauppa
21.10. - 12.12.2020 klo 13:00 - 17:00 Kai Schleutker Markkinointikampanjat
Objective
Having completed the course the student
• identifies target groups and their purchasing behavior based on online behavior
• knows key word planning
• implements net campaigns
• exploits analytic tools for improving campaign results
• creates business and product strategy for online store
Content
• Campaign structures
• Keywords
• Follow-up in campaigns , analytics tools
• Design and technical solutions of an online store
• Finance and money transactions
Materials
Ilmoitetaan lähiopetuksen yhteydessä.
Teaching methods
Henkilökohtaiset tehtävät ja ryhmätyö, itsenäinen tiedonhaku, tiedon analysointi ja raportointi. Verkkokauppojen toiminnallisuuden analysointi.
Markkinointikampanjan luominen virtuaalisesti.
Pedagogic approaches and sustainable development
Tehtäväperusteinen oppiminen autenttisiin ympäristöihin soveltaen. Itseohjautuva tiedonhaku ja jatkuva oppiminen. Ryhmätehtävät.
Completion alternatives
Ei vaihtoehtoisia toiteutustapoja.
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin kohteina ovat ryhmätyöt ja henkilökohtaiset tehtävät.
YLEISVAATIMUS TEHTÄVIEN ARVIOINNILLE
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Lähiopetukseen osallistuminen ei ole pakollista. Koska lähiopetuksessa kuitenkin tapahtuu oleellista oppimista esillä olevan aihealueen käsittelyä laajentamalla ja syventämällä, vaikuttaa lähiopetuksesta poissaolo lineaarisesti alentavasti arvosanaan siten, että kaikilta lähiopetuskerroilta poissaolo johtaa suorituksen hylkäämiseen.
Kurssuiarvosana syntyy molempien moduulien arvosanojen keskiarvosta.
Mikäli opiskelija ei ole osallistunut moduulin yhteenkään lähiopetuskertaan tai ryhmä- tai henkilökohtainen tehtävä on jäänyt tekemättä tai on hylätty, kurssisuoritus hylätään.
Failed (0)
Mikäli opiskelija ei ole osallistunut yhteenkään lähiopetuskertaan tai ryhmä- tai henkilökohtainen tehtävä on jäänyt tekemättä tai on hylätty, kurssisuoritus hylätään.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.