Siirry suoraan sisältöön

Reading Encouragement (5 cr)

Code: KH00BS67-3003

General information


Enrollment
02.12.2022 - 11.01.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2023 - 31.07.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Pauliina Isomäki
Course
KH00BS67
No reservations found for realization KH00BS67-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Lukemisen edistäminen ja innostaminen :
- lukupiirin suunnittelu ja vetäminen
- toiminnalliset lukemaan innostamisen menetemät
- kirjavinkkaus
Selkokieleen ja monilukutaidon käsitteeseen tutustuminen

Objective

Having completed the course the student is able to promote reading
- train and support skills in multiliteracy for various library customer groups
- plan, carry out and evaluate a social and collaborative training session

Content

- multiliteracy skills
- accessibility and simplified language
- promoting reading skills
- guidance skills

Materials

https://www.lukulux.fi/
Virtanen, H. Selkokielen käsikirja. https://turkuamk.finna.fi/Record/turkuamk.992165137205970
tai
Leskelä, L. Selkokieli: saavutettavan kielen opas. https://turkuamk.finna.fi/Record/turkuamk.995234507205970

Teaching methods

Verkko-opiskelu, itsenäinen opiskelu, ryhmätyöt, raportit, ohjausharjoitukset

Pedagogic approaches and sustainable development

Työelämälähtöisyys
Yhteistoiminnallinen oppiminen
Learning by doing

Student workload

Yhteensä 135 h
Lukupiirin suunnittelu ja vetäminen 70 h
Muut tehtävät 55 h

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Lukupiirin suunnittelu ja vetäminen + kirjavinkkaus 60%
Muut tehtävät 40%

Hylätty (0)

Opiskelijalla on selvästi puutteelliset tiedot tai on jättänyt tehtävät suorittamatta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija on tehnyt vaaditut tehtävät. Opiskelija on ollut jonkin verran aktiivinen ryhmätöiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Opiskelijan tehtävissä, raporteissa ja/tai oman toiminnan reflektiossa on puutteita.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelijan tehtävät ja raportit ovat selkeitä ja niissä on relevanttia sisältöä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti ryhmätöiden suunnitteluun ja toteutukseen. Opiskelija osaa analysoida omaa toimintaansa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelijan raportit ovat selkeitä, analyyttisia ja perusteltuja. Opiskelija on ollut erittäin aktiivinen ryhmätöiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Opiskelija osaa analysoida omaa toimintaansa.

Siirry alkuun