•   Reading Encouragement KH00BS67-3005 01.01.2023-31.07.2023  5 credits  (DKITIS22) +-
    Competence objectives of study unit
    Having completed the course the student is able to promote reading
    - train and support skills in multiliteracy for various library customer groups
    - plan, carry out and evaluate a social and collaborative training session
    Content of study unit
    - multiliteracy skills

    - accessibility and simplified language

    - promoting reading skills

    - guidance skills

    Teacher(s) in charge

    Pauliina Isomäki

    Learning material

    https://www.lukulux.fi/
    Virtanen, H. Selkokielen käsikirja. https://turkuamk.finna.fi/Record/turkuamk.992165137205970
    tai
    Leskelä, L. Selkokieli: saavutettavan kielen opas. https://turkuamk.finna.fi/Record/turkuamk.995234507205970 (not translated)

    Learning methods

    Verkko-opiskelu, itsenäinen opiskelu, ryhmätyöt, raportit, ohjausharjoitukset (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Lukupiirin suunnittelu ja vetäminen + kirjavinkkaus 60%
    Muut tehtävät 40% (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    01.01.2023 - 31.07.2023

    Enrollment date range

    02.12.2022 - 31.12.2022

    Group(s)
    • DKITIS22
    Responsible unit

    Engineering and Business

    Teachers and responsibilities

    Pauliina Isomäki (not translated)

    Degree Programme(s)

    Degree Programme in Business

    Campus

    Location-independent

    Share of online studies

    5 credits

    Assessment scale

    H-5

    Pedagogic approaches

    Työelämälähtöisyys
    Yhteistoiminnallinen oppiminen
    Learning by doing (not translated)

    Student's schedule and workload

    Yhteensä 135 h
    Lukupiirin suunnittelu ja vetäminen 70 h
    Muut tehtävät 55 h (not translated)

    Content scheduling

    Lukemisen edistäminen ja innostaminen :
    - lukupiirin suunnittelu ja vetäminen
    - toiminnalliset lukemaan innostamisen menetemät
    - kirjavinkkaus
    Selkokieleen ja monilukutaidon käsitteeseen tutustuminen (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opiskelijalla on selvästi puutteelliset tiedot tai on jättänyt tehtävät suorittamatta. (not translated)

    Assessment criteria – satisfactory (1-2)

    Opiskelija on tehnyt vaaditut tehtävät. Opiskelija on ollut jonkin verran aktiivinen ryhmätöiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Opiskelijan tehtävissä, raporteissa ja/tai oman toiminnan reflektiossa on puutteita. (not translated)

    Assessment criteria – good (3-4)

    Opiskelijan tehtävät ja raportit ovat selkeitä ja niissä on relevanttia sisältöä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti ryhmätöiden suunnitteluun ja toteutukseen. Opiskelija osaa analysoida omaa toimintaansa. (not translated)

    Assessment criteria – excellent (5)

    Opiskelijan raportit ovat selkeitä, analyyttisia ja perusteltuja. Opiskelija on ollut erittäin aktiivinen ryhmätöiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Opiskelija osaa analysoida omaa toimintaansa. (not translated)