Timo Luukka, Sanna Merisalo
Digitaalinen markkinointi: Luennoitsijan materiaali, internet Google Analytics (englanninkielinen)
Brändi: Luennoitsijan materiaali, verkkoartikkelit, vapaavalintainen kirja brändistä. (not translated)
Digitaalinen markkinointi: Käänteinen oppiminen, ryhmätyöskentely, verkko-opiskelu (not translated)
Brändi:
- Kirjareflektio (yksilötyö) pakollinen, ei vaikutusta arvosanaan (hyväksytty/hylätty)
- Video brändistä (ryhmätyö) (arviointi: 1-5)
- Markkinoinnin kilpailukeinojen toteutussuunnitelma (ryhmätyö ) (arviointi: 1-5) (not translated)
Finnish
30.08.2022 - 22.11.2022
01.06.2022 - 06.09.2022
Engineering and Business
30.08.2022 09:00 - 12:00 Brändin rakentaminen ja kehittäminen - Sanna Merisalo
19.09.2022 09:00 - 12:00 Brändi/Markkinoinnin kilpailukeinot - Sanna Merisalo
10.10.2022 09:00 - 12:00 Digitaalinen markkinointi - Timo Luukka
31.10.2022 09:00 - 12:00 Kotisivut - Timo Luukka
22.11.2022 09:00 - 12:00 Analytiikka - Timo Luukka
09.12.2022 09:00 - 12:00 Myynnin edistämisen arviointi (Huom! Opetus tapahtuu Turussa)
HUOM! Kurssiin kuuluu ennakkotehtävä: Lue vapaavalintainen kirja brändistä ja kirjoita siitä kirjareflektio (n. 2 A4-sivua). Palautus Itslearningiin 30.8. (not translated)
Digitaalinen markkinointi : timo.luukka@turkuamk.fi
Brändi: sanna.merisalo@turkuamk.fi (not translated)
Degree Programme in Business
Salo IoT Campus
0.00 credits
0.00 credits
H-5
Digitaalinen markkinointi: AHOT, näyttö
Brändi: AHOT, näyttö (not translated)
Digitaalinen markkinointi: Google Analytics -sertifikaatti - viimeistään 20.11.2022. (not translated)
Digitaalinen markkinointi: Käänteinen oppiminen, verkkokurssi & tentti (not translated)
Digitaalinen markkinointi: Henkilökohtainen verkkokurssi, henkilökohtainen tehtävä, ryhmätyöt - laskennallinen työaika 135 tuntia
Itsenäinen verkkokurssi jonka suorittamisen voi aloittaa itsenäisesti, välittömästi.
https://analytics.google.com/analytics/academy/course/6
Brändi: Henkilökohtainen tehtävä, ryhmätyöt, aktiivinen osallistuminen opetukseen - laskennallinen työaika 135 tuntia (not translated)
Brändiosion sisältö:
- Brandin rakentaminen ja kehittäminen
- Markkinoinnin kilpailukeinot
Digitaalisen markkinoinnin sisältö:
1) Digimarkkinoinnin positiointi yrityksen kokonaismarkkinointiin
2) Mitkä ovat sosiaalisen median ja kotisivujen roolit digitaalisessa markkinoinnissa
3) Tavoitteiden asettaminen ja analytiikka (not translated)
Digitaalinen markkinointi:
Google Analytics -kurssista hylätty arvosana
Ryhmätehtävät suorittamatta tai hylätty arvosana.
Brändi: Joku vaadituista tehtävistä suorittamatta tai hylätty arvosana. (not translated)
Opiskelija on tehnyt vaaditut tehtävät ohjeistuksen mukaan, mutta ne ovat sisällöltään yleisluonteisia eivätkä sisällä itsenäistä ajattelua tai lisäarvoa.
Esitykset ovat rutiininomaisia.
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti ryhmätyöskentelyyn tai keskusteluun oppitunneilla. (not translated)
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa. Hänen tekemänsä työt ovat tavoitteellisia ja innovatiivisia.
Opiskelija osaa käyttää monipuolisesti eri lähteitä aiheeseen sopivalla tavalla. Hänen johtopäätöksensä perustuvat tietoperustaan ja ovat loogisia.
Esitykset ovat loogisia, selkeitä ja kiinnostavia.
Ryhmätyö on dialogista ja aktiivista. Opiskelija osoittaa aktiivisuutta lähiopetuksessa (not translated)
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa. Hänen tekemänsä työt ovat innovatiivisia ja sisältävät yksilöllistä ajattelua.
Opiskelija osaa käyttää monipuolisesti eri lähteitä ja hallitsee lähdekritiikin. Johtopäätökset ovat loogisia ja pohjautuvat tietoperustaan.
Esitykset ovat kiinnostavia ja laadukkaita.
Opiskelija on osallistunut ryhmätöihin aktiivisesti ja dialogissa muiden ryhmän jäsenten kanssa.
Opiskelija osallistuu lähiopetukseen aktiivisesti ja keskustellen. (not translated)