Skip to main content

Aspects of Marketing and Marketing Environment (10 cr)

Code: KH00CA05-3002

General information


Enrollment
01.06.2022 - 06.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
30.08.2022 - 22.11.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Sanna Merisalo
Timo Luukka
Groups
MLIISK22
Liiketalouden monimuotokoulutus Salo, kevät 2022
Course
KH00CA05
No reservations found for realization KH00CA05-3002!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Brändiosion sisältö:
- Brandin rakentaminen ja kehittäminen
- Markkinoinnin kilpailukeinot

Digitaalisen markkinoinnin sisältö:
1) Digimarkkinoinnin positiointi yrityksen kokonaismarkkinointiin
2) Mitkä ovat sosiaalisen median ja kotisivujen roolit digitaalisessa markkinoinnissa
3) Tavoitteiden asettaminen ja analytiikka

Objective

Digital Marketing:
- Student is able to utilize digital marketing as an asset in company’s marketing, and knows how to apply theory into practice.
- Student knows the key terminology and metrics.
- S/he knows the role of search engine optimization and campaigns in driving traffic to website.
- Students learn the fundamentals of Google Analytics.

Brand Management:
- Student understands the holistic 360° branding process, its content and meaning
- Student understands and can analyse the three big categories – FMCG (Fast Moving Consumer Goods), service- and b-to-b -categories

Content

- Digital marketing channels: SEO, SEM, display advertising.
- Definitions of Inbound and Outbound marketing, targeting.
- Digital campaigns and buying methods.
- Students get the Google Analytics for Beginners Certificate upon passing the exam.
- Branding process
- FMCG (Fast Moving Consumer Goods)
- Service and b-to-b brands

Materials

Digitaalinen markkinointi: Luennoitsijan materiaali, internet Google Analytics (englanninkielinen)

Brändi: Luennoitsijan materiaali, verkkoartikkelit, vapaavalintainen kirja brändistä.

Teaching methods

Digitaalinen markkinointi: Käänteinen oppiminen, ryhmätyöskentely, verkko-opiskelu

Exam schedules

Digitaalinen markkinointi: Google Analytics -sertifikaatti - viimeistään 20.11.2022.

Pedagogic approaches and sustainable development

Digitaalinen markkinointi: Käänteinen oppiminen, verkkokurssi & tentti

Completion alternatives

Digitaalinen markkinointi: AHOT, näyttö
Brändi: AHOT, näyttö

Student workload

Digitaalinen markkinointi: Henkilökohtainen verkkokurssi, henkilökohtainen tehtävä, ryhmätyöt - laskennallinen työaika 135 tuntia
Itsenäinen verkkokurssi jonka suorittamisen voi aloittaa itsenäisesti, välittömästi.
https://analytics.google.com/analytics/academy/course/6

Brändi: Henkilökohtainen tehtävä, ryhmätyöt, aktiivinen osallistuminen opetukseen - laskennallinen työaika 135 tuntia

Evaluation methods and criteria

Brändi:
- Kirjareflektio (yksilötyö) pakollinen, ei vaikutusta arvosanaan (hyväksytty/hylätty)
- Video brändistä (ryhmätyö) (arviointi: 1-5)
- Markkinoinnin kilpailukeinojen toteutussuunnitelma (ryhmätyö ) (arviointi: 1-5)

Failed (0)

Digitaalinen markkinointi:
Google Analytics -kurssista hylätty arvosana
Ryhmätehtävät suorittamatta tai hylätty arvosana.

Brändi: Joku vaadituista tehtävistä suorittamatta tai hylätty arvosana.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija on tehnyt vaaditut tehtävät ohjeistuksen mukaan, mutta ne ovat sisällöltään yleisluonteisia eivätkä sisällä itsenäistä ajattelua tai lisäarvoa.
Esitykset ovat rutiininomaisia.
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti ryhmätyöskentelyyn tai keskusteluun oppitunneilla.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa. Hänen tekemänsä työt ovat tavoitteellisia ja innovatiivisia.
Opiskelija osaa käyttää monipuolisesti eri lähteitä aiheeseen sopivalla tavalla. Hänen johtopäätöksensä perustuvat tietoperustaan ja ovat loogisia.
Esitykset ovat loogisia, selkeitä ja kiinnostavia.
Ryhmätyö on dialogista ja aktiivista. Opiskelija osoittaa aktiivisuutta lähiopetuksessa

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa. Hänen tekemänsä työt ovat innovatiivisia ja sisältävät yksilöllistä ajattelua.
Opiskelija osaa käyttää monipuolisesti eri lähteitä ja hallitsee lähdekritiikin. Johtopäätökset ovat loogisia ja pohjautuvat tietoperustaan.
Esitykset ovat kiinnostavia ja laadukkaita.
Opiskelija on osallistunut ryhmätöihin aktiivisesti ja dialogissa muiden ryhmän jäsenten kanssa.
Opiskelija osallistuu lähiopetukseen aktiivisesti ja keskustellen.

Further information

Digitaalinen markkinointi : timo.luukka@turkuamk.fi
Brändi: sanna.merisalo@turkuamk.fi

Go back to top of page