Ideating (5 cr)
Code: TE00BX12-3006
General information
- Enrollment
-
09.12.2023 - 07.01.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
08.01.2024 - 29.03.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 25
- Degree programmes
- Design Plugin - Diploma of Higher Education in Design
- Teachers
- Mervi Vuolas
- Teacher in charge
- Mervi Vuolas
- Groups
-
DMUOTS23Design Plugin Maxi - Muotoilun korkeakouludiplomi
- Course
- TE00BX12
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Kurssi täydentää Johdanto ideointiin, prototypointiin ja konseptointiin 5 op opintojaksoa. Kurssilla tehdään käytännön harjoituksia ideointiin liittyen ja yhdistettynä prototypointiin.
Objective
Students are able to use creative ideation methods and apply comprehensive and user-oriented design thinking to find new design opportunities.
Content
The module consists of the following components:
- Creative thinking and ideating methods
Materials
Kerrotaan tarkemmin kurssin aikana.
Teaching methods
Tekemällä ja kokeilemalla oppiminen
Exam schedules
-
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiikka
Tekemällä ja kokeilemalla oppiminen
Avoimen AMK:n opinnot parantavat nuorten ja aikuisten työelämään liittyviä taitoja sekä ammatillista ja teknistä osaamista. Välillisesti opintojakso voi edistää säällisten työpaikkojen ja yrittäjyyden syntymistä.
Avoimen AMK:n opintojakso voi myös vähentää sellaisten nuorten määrää, jotka eivät ole töissä tai opiskele.
Kestävä kehitys ja vastuullisuus voivat olla sisältöinä opintojakson harjoitustehtävissä.
Completion alternatives
-
Student workload
1 op on 27 h opiskelijan työtä.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Suoritusten laatu, työskentely ja vastuunotto.
Jatkuva palaute
Itse- ja vertaisarviointi
Myöhässä palautetut tehtävät alentavat arvosanaa.
Hylätty (0)
Sovittuja tehtäviä ei ole palautettu, tai niitä ei ole tehty hyväksytyllä tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Pääosa tehtävistä on tehty, mutta tehtävät ovat puutteellisia tai toteutettu huolimattomasti.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Kaikki tehtävät on suoritettu hyvin ja huolellisesti. Työskentely on ollut vastuullista.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Tehtävät on tehty hyvin huolellisesti ja osallistuminen on ollut hyvin rakentavaa.
Further information
Turun AMK:n sähköposti ja itsLearning. Opettajat tavoittaa tarvittaessa myös puhelimella.