Optional Training: Developing Physiotherapy Learning Processes and Environments (4 cr)
Code: TH00BF38-3005
General information
- Enrollment
-
15.05.2023 - 28.08.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
28.08.2023 - 15.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 - 4
- Local portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 4 - 10
- Degree programmes
- Degree Programme in Physiotherapy
- Teachers
- Pirjo Pennanen
- Groups
-
PFYSIS22Fysioterapeutti (AMK), S22
-
PFYSIS22APFYSIS22A
-
PFYSIS22BPFYSIS22B
- Course
- TH00BF38
realization.id
31905
realization.code
TH00BF38-3005
realization.startDate
28.08.2323
realization.endDate
15.12.2323
realization.enrollmentStart
15.05.2323
realization.enrollmentEnd
28.08.2323
realization.currentStatus
PUBLISHED
Teaching language
fi
realization.name
Optional Training: Developing Physiotherapy Learning Processes and Environments
Content
As a learning enviroment different learning project
The study unit can consists of one or more projects.
Objective
The student is able to
• design and implement vocational learning events and environments,
• work actively and responsibly with a participatory grip in a multidisciplinary network,
• use digital systems related to learning project and environments,
• evaluate and develop his/her physiotherapy learning skills and his/her ethical competences.
Completion alternatives
Ei ole
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytty: osallistuu aktiivisesti toimintaan ja sen kehittämiseen, tekee vaaditut oppimistehtävät ja hoitaa sovitut tehtävät toimintaan liittyen.
Hylätty: Ei osallistu aktiivisesti toimintaan ja sen kehittämiseen, jättää tekemättä vaaditut oppimistehtävät tai jättää hoitamatta sovitut tehtävät toimintaan liittyen
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Student workload
itsearviointi ja tavoitteet - lomakkeen täyttäminen alussa ja lopussa sekä mahdollisesti välillä.
Mentorointituokioihin tehtävät viikottaiset valmistelutehtävät.
Tiimin tapaamisiin ja toiminnan kehittämiseen osallistuminen.
Ajankäytön seurannan tekeminen koko toiminnan ajalta ja sen palauttaminen lukukauden päätteeksi
Teaching methods
Opiskelijamentorointi ja siihen liittyen innovatiivisen ratkaisut vertaisoppimisessa
Content scheduling
Mentorointitoiminta lukuvuonna 2023-2024
Opiskelija osallistuu ensimmäisen vuoden opiskelijoiden osaamisen kehittämiseen mentorointitoiminnassa. Hän toimii mentoritiimin aktiivisena jäsenenä ja järjestää ammatillisia oppimistilanteita viikoittain.
Tiimissä voi toimia koordinaattorina (tiimiveturina), jonka tehtäviin kuuluu suunnitella ja organisoida toimintaa kokonaisuutena sekä toimia tiedonvälittäjänä ohjaavan opettajan suuntaan. Koordinaattori hakee ja valitsee tiimin ja suunnittelee toiminnan perussisällöt ja sopii mentoreiden kanssa käytännön asioista. Hän asettaa vuoden toiminnalle tavoitteet ja raportoi toiminnan lukuvuoden lopussa.
Tiimissä voi toimia myös mentorina. Mentori suunnittelee ja toteuttaa konkreettisesti oppimistilanteita fysioterapian ammatillisten opintojen tiimoilta opetukseen linkittyen. Hän toimii tiimitasolla yhteissuunnittelun osalta ja parin/pienryhmän kanssa käytännön toteutuksessa.
Kummassakin roolissa opiskelija tekee omaan osaamisensa kehittymiseen liittyvän itsearvioinnin ja tavoitteet sekä arvioi toiminnan päättyessä oman osaamisen kehittymistä.
realization.isTypeOther
boolean
realization.composite
boolean
realization.minSeats
4
realization.maxSeats
10
Number of ECTS credits allocated
4
realization.minCredits
2
realization.maxCredits
4
courseUnit.toTranslate
boolean
courseUnit.languageValidated
boolean
courseUnit.toContentValidation
boolean
courseUnit.contentValidated
boolean
courseUnit.type
COURSE_UNIT
courseUnit.state
ACTIVE
courseUnit.educationPay
boolean
courseUnit.minOptionalityCredits
6
courseUnit.maxOptionalityCredits
20
courseUnit.modifiedBy
22031
courseUnit.organization
peppi
courseUnit.thesisBelongs
boolean