Marjo Harju, Sanna-Maria Nurmi
Opintojakson oheismateriaali oppimisalustalla. (not translated)
Luennot. Pienryhmätyöskentely. Raportin kirjoittaminen yksilötehtävänä. Itslearning- oppimisalustan välitehtävät opetuskertojen välillä. (not translated)
Yksilökohtainen raportti opintojakson arvioinnin perusteena. (not translated)
Finnish
01.08.2021 - 31.12.2021
01.06.2021 - 31.08.2021
10 - 40
Health and Well-being
Master of Management and Leadership in Health Care
2 credits
3 credits
H-5
ei ole (not translated)
Opintojakson arviointi perustuu raportiin. (not translated)
Opetus toteutuu etänä zoomissa.
24.8. klo 10-11.30 etäopetus zoomissa. Opintojakson tavoitteet ja oppimistehtävät. Orientoiva luento opintojakson sisältöön. Palvelujen tuottamiseen liittyvä lainsäädäntö.
13.9. klo 12.30 - 15.45 Palvelujen tuottamisen etiikka.
14.9. klo 8.15-9.45 Tuotteistaminen ja palvelukonseptit
19.10. klo 14.15 - 15.45 Asiakkaan osallisuus palvelujen tuottamisessa. Anri Niskala, osallisuuden erityisasiantuntija, Turun kaupunki
8.11.2021 klo 10 - 11.30 Opintojakson lopetus. Raporttien ja oppimisen reflektioseminaari. (not translated)
Raportin sisällössä ja ulkoasussa on merkittäviä puutteita. Teoreettisia lähteitä ei hyödynnetä riittävällä tavalla ja ulkoasu ei noudata raportille annettuja ohjeistuksia. (not translated)
Raportti on asiakokonaisuus, jonka jäsentäminen on paikoitellen epäselvää ja jonka sisältö perustuu pääasiassa käytännön tasoon ilman sen liittämistä riittävään käsitteelliseen ja teoreettiseen taustaan. Raportti osoittaa opiskelijan taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Osaamisessa on raportin pohjalta kehittämiskohteista. Raportti on kirjoitettu Turun amk:in ohjeiden mukaisesti. Lähdemerkinnöissä on puutteellisuuksia. (not translated)
Raportti on jäsentynyt asiakokonaisuus, joka etenee loogisesti ja osoittaa teoreettisen taustan hyvää hallintaa. Raportti osoittaa opiskelijan hyvää taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Raportin ulkoasu, lähteiden käyttö ja viimeistely on hyvä. (not translated)
Raportti on selkeästi jäsentynyt asiakokonaisuus, joka etenee loogisesti ja osoittaa aiheen erinomaista teoreettista hallintaa. Raportti osoittaa opiskelijan erinomaista taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Raportin ulkoasu, lähteiden käyttö ja viimeistely on korkeatasoista. (not translated)