•   Service Provision TH00BP31-3002 01.08.2021-31.12.2021  5 credits  (YTEKEK21) +-
    Competence objectives of study unit
    After completing the course, the student is able to:
    · Plan, implement and assess customer-driven service design and service provision independently and responsibly in cooperation with other participants
    Content of study unit
    Service system and governing legislation

    · Service productisation and service concepts

    · Service design and customer involvement

    · Ethics of service provision

    Teacher(s) in charge

    Marjo Harju, Sanna-Maria Nurmi

    Learning material

    Opintojakson oheismateriaali oppimisalustalla. (not translated)

    Learning methods

    Luennot. Pienryhmätyöskentely. Raportin kirjoittaminen yksilötehtävänä. Itslearning- oppimisalustan välitehtävät opetuskertojen välillä. (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Yksilökohtainen raportti opintojakson arvioinnin perusteena. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    01.08.2021 - 31.12.2021

    Enrollment date range

    01.06.2021 - 31.08.2021

    Group(s)
    • YTEKEK21
    Seats

    10 - 40

    Responsible unit

    Health and Well-being

    Small group(s)
    • Pienryhmä 1 (Size: 3. Open university: 3.)
    Degree Programme(s)

    Master of Management and Leadership in Health Care

    RDI share

    2 credits

    Share of online studies

    3 credits

    Assessment scale

    H-5

    Alternative methods of attainment for implementation

    ei ole (not translated)

    Exam dates and retake possibilities

    Opintojakson arviointi perustuu raportiin. (not translated)

    Content scheduling

    Opetus toteutuu etänä zoomissa.

    24.8. klo 10-11.30 etäopetus zoomissa. Opintojakson tavoitteet ja oppimistehtävät. Orientoiva luento opintojakson sisältöön. Palvelujen tuottamiseen liittyvä lainsäädäntö.
    13.9. klo 12.30 - 15.45 Palvelujen tuottamisen etiikka.
    14.9. klo 8.15-9.45 Tuotteistaminen ja palvelukonseptit
    19.10. klo 14.15 - 15.45 Asiakkaan osallisuus palvelujen tuottamisessa. Anri Niskala, osallisuuden erityisasiantuntija, Turun kaupunki
    8.11.2021 klo 10 - 11.30 Opintojakson lopetus. Raporttien ja oppimisen reflektioseminaari. (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Raportin sisällössä ja ulkoasussa on merkittäviä puutteita. Teoreettisia lähteitä ei hyödynnetä riittävällä tavalla ja ulkoasu ei noudata raportille annettuja ohjeistuksia. (not translated)

    Assessment criteria – satisfactory (1-2)

    Raportti on asiakokonaisuus, jonka jäsentäminen on paikoitellen epäselvää ja jonka sisältö perustuu pääasiassa käytännön tasoon ilman sen liittämistä riittävään käsitteelliseen ja teoreettiseen taustaan. Raportti osoittaa opiskelijan taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Osaamisessa on raportin pohjalta kehittämiskohteista. Raportti on kirjoitettu Turun amk:in ohjeiden mukaisesti. Lähdemerkinnöissä on puutteellisuuksia. (not translated)

    Assessment criteria – good (3-4)

    Raportti on jäsentynyt asiakokonaisuus, joka etenee loogisesti ja osoittaa teoreettisen taustan hyvää hallintaa. Raportti osoittaa opiskelijan hyvää taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Raportin ulkoasu, lähteiden käyttö ja viimeistely on hyvä. (not translated)

    Assessment criteria – excellent (5)

    Raportti on selkeästi jäsentynyt asiakokonaisuus, joka etenee loogisesti ja osoittaa aiheen erinomaista teoreettista hallintaa. Raportti osoittaa opiskelijan erinomaista taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Raportin ulkoasu, lähteiden käyttö ja viimeistely on korkeatasoista. (not translated)