Skip to main content

Service Guidance (5 cr)

Code: TH00BP32-3004

General information


Enrollment
02.07.2022 - 11.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
29.09.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 30
Degree programmes
Master of Management and Leadership in Health Care
Teachers
Ilkka Uusitalo
Anssi Lähde
Scheduling groups
Vain avoimen AMK:n opiskelijoille (Size: 5 . Open UAS : 5.)
Small groups
For Open UAS students only
Course
TH00BP32
No reservations found for realization TH00BP32-3004!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Palveluojaus-opintojakson (5op) tavoitteena on, että opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palveluohjausta itsenäisesti ja vastuullisesti yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa.

Opintojakson keskeiset sisällöt:
· Palveluohjaus asiakastyömenetelmänä
· Palveluvaikuttavuus
· Asiakkaan ohjauksen etiikka
¨
Opetus:
29.9.2022 klo 10.00-15.45 / Opintojakson aloitus ja oppimistehtävä. Palveluohjauksen käsite ja merkitys sote -alalla / IU
27.10.2022 klo 9.00 -14.00 / Palveluohjauksen asiakasryhmäkohtainen tarkastelu, AL
9.12. 2022 klo 8.15-14.00 / Oppimistehtävän yhteinen käsittely AL, IU

Opetus toteutetaan etäyhteydellä. Zoom -linkki löytyy ITS työtilan jakson etusivulta tai toimitetaan kalenterikutsuna.

Objective

After completing the course, the student is able to:
· Plan, implement and assess customer-driven service guidance independently and responsibly in cooperation with other participants

Content

· Service guidance as an approach in customer work
· Effectiveness of service
· Ethics of customer guidanc

Materials

Oppimistehtävä ja sitä tukeva materiaali It´s learningissa.

Teaching methods

Opintojakso toteutuu etäopetuksena verkko-opetuksen menetelmin.

Student workload

Opintojakson suorittamiseksi opiskelijan tulee tehdä yksilö/paritehtävä ja osallistua opetukseen.

Opintojakson työmäärä:
5op = 135tuntia

Oppimistehtävä 4 op
Verkko-opetukseen osallistuminen 1 op

Evaluation methods and criteria

Sähköisessä oppimisympäristössä on kuvattuna yksilö/paritehtävän arviointikriteerit.
Opintojakso arvioidaan asteikolla hyl./T1-K5. Arviointi muodostuu tehtävän arvioinnista.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

1. Raportin rakenne on pääpiirteissään johdonmukainen ja sisältää tehtäväksiannon mukaiset asiat.

2. Teoreettinen taustatieto ja käsitteet on tuotettu, mutta suppeasti.

3. Työssä on vastattu tehtäväksiannon kaikkiin kohtiin, mutta osa on käsitelty niukasti.

4. Raportti sisältää omaa pohdintaa

5. Tekstin viimeistely on ohjeiden mukaista joskin siinä on puutteita

Assessment criteria, good (3-4)

1. Raportin rakenne on johdonmukainen ja otsikointi vastaa selkeästi tehtäväksiantoa.

2. Teoreettinen taustatieto ja käsitteet on tuotettu kattavasti.

3. Työssä on vastattu hyvällä tasolla ja tasapainoisesti kaikkiin tehtäväksiannon kohtiin.

4. Raportti sisältää perusteltua ja monipuolista pohdintaa.

5. Tekstin viimeistely on ohjeiden mukaista.

Assessment criteria, excellent (5)

1. Raportin rakenne on johdonmukainen ja otsikointi vastaa selkeästi tehtäväksiantoa.

2. Teoreettinen taustatieto on monipuolista ja käsitteet on määritelty selkeästi.

3. Raportissa on vastattu analyyttisesti ja huolella kaikkiin tehtäväväksiannon kohtiin.

4. Raportti sisältää monipuolista ja analyyttistä pohdintaa.

5. Teksti on viimeisteltyä ja ohjeiden mukaista asiakieltä.

Further information

YAMK-opintoja, ei sovellu AMK-opintoihin. Avoimesta AMK:sta max. 5 opiskelijaa mukaan.

Go back to top of page