•   Master’s Thesis Plan TH00BP80-3011 11.01.2021-31.12.2022  10 credits  (YGEROK21) +-
    Competence objectives of study unit
    After completing the course, the student is able to:
    · describe the premises, requirements and prerequisites of the organisation where the development project is carried out
    · implement data retrieval systematically in Finnish and international databases
    · write a theoretical framework for development project · state aim(s), purpose(s), research tasks and final outcome of the development project
    · define development and evaluations methodology and describe research methods used in project implementation
    · write realisable proposal for development project and research proposal when required
    · describe one’s own role as an expert and project manager in development project
    · discuss issues related to ethics and reliability
    · evaluate and anticipate risks of development project
    Content of study unit
    · Idea/brainstorming seminar

    · Literature review

    · Proposal for development project (research proposal enclosed if needed)

    · Master thesis agreement

    · Proposal seminar

    · Data retrieval webcourse (1cr)

    · Peer feedback

    Teacher(s) in charge

    Sini Eloranta, Ritva Laaksonen-Heikkilä, Kari Salonen, Liisa Tiittanen

    Learning methods

    Kehittämisprojekti kokonaisuudessaan perustuu Innopeda-pedagogiikkaan ja kolmikantamalliin. Ohjeet yksityiskohtaisesti Itslearning-oppimisympäristön materiaaleissa. (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Kehittämisprojektin suunnitelman ja tarvittaessa tutkimussuunnitelman arvioinnin kohteet ovat: hanke-/työelämälähtöisyys, aihealueeseen perehtyneisyys, tietoperusta, tavoitteiden / tehtävien asettaminen, kehittävä ja tutkimuksellinen ote, eettisyys ja luotettavuus, tavoiteltava tuotos / tulos ja sen hyödynnettävyys, kehittämisprosessin ja tuotoksen arviointi, suullinen ja kirjallinen raportointi, projektin johtaminen ja oma asiantuntijuus. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    11.01.2021 - 31.12.2022

    Enrollment date range

    15.12.2020 - 31.10.2021

    Group(s)
    • YGEROK21
    Responsible unit

    Health and Well-being

    Teachers and responsibilities

    Sini Eloranta ja Kari Salonen
    Liisa Tiittanen, Tiedonhankinnan perusteet -verkkokurssi (not translated)

    Degree Programme(s)

    Sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK, gerontologinen asiantuntijuus (not translated)

    Assessment scale

    Hyväksytty/Hylätty

    Alternative methods of attainment for implementation

    Kehittämisprojektin aiheeseen / ilmiöön liittyvät kansalliset ja kansainväliset julkaisut sekä kehittämis- ja tutkimusmenetelmiin liittyvä kirjallisuus.

    Tiedonhakijan oppaat https://libguides.turkuamk.fi/etusivu (not translated)

    Pedagogic approaches

    Oppiminen ja soveltava TKI-toiminta yhdistetään työelämän kehittämistarpeisiin Innopedagogiikan ja kolmikantamallin avulla. Kolmikantamalli perustuu opiskelijan, työelämämentorin ja opettajan väliseen yhteistyöhön. (not translated)

    Student's schedule and workload

    Kehittämisprojektin suunnitelman laadintaa edeltää hyväksyttyä, kirjallisesti tuotettu ideavaiheen kuvausta ja sen esitystä seminaarissa sekä hyväksyttäy kirjallisuuskatsausta aihealueesta, yhteensä 223 t. Seminaariesitykset 20 t. Tiedonhankinnan verkkokurssi 27 t. (not translated)

    Content scheduling

    Suunnitelma vaihe sisältää:
    - Ideaseminaarin (ideapaperin laatimisen)
    - Tiedonhankinnan verkkokurssin (1 op)
    - Kirjallisuuskatsauksen tekemisen
    - Kehittämisprojektin suunnitelman laatimisen, tarvittaessa tutkimussuunnitelma sen liitteenä
    - Suunnitelmaseminaarin ma 10.5.2021 klo 9.00-15.30

    Ajoittuu 1. ja 2. lukukausille (not translated)

    Assessment criteria
    Approved / Failed

    Kehittämisprojektin suunnitelma ja tarvittaessa tutkimussuunnitelma on laadittu ohjeiden mukaan, ja niissä ilmenevät edellä mainitut asiat. (not translated)