Esa Bärlund, Hanna Hännikäinen, Kirsi Karlsson, Kati Naamanka, Annukka Myllymäki, Pirjo Pennanen, Taina Vahtera, Anu Granberg, Juho Korpi, Satu Takala, Afrisa Kapella
Suomi
01.08.2019 - 31.12.2020
01.04.2019 - 01.09.2020
Terveys ja hyvinvointi
Anu Granberg
Kirsi Karlsson
Annukka Myllymäki
Afrisa Kapella
Satu Takala
H-5
Projekti määrittää pedagogiset toimintatavat, jotka on linjattu koulutuksen tasolla innovaatiopedagogiikan mukaisiksi.
DOKEMENTTIEN ARKISTOINTI
Opiskelija arkistoi harjoitteluun liittyvät dokumentit Harjoittelun oppaassa kuvatulla tavalla.
Vaihtoehtoiset kirjalliset tuotokset harjoittelussa:
# FYSIOTERAPEUTIN TERAPIATYÖSSÄ TOIMIESSA:
KIRJALLINEN ASIAKASTYÖN RAPORTOINTI (Ohjeet harjoittelun oppaassa)
Harjoittelun aikana opiskelija tekee kirjallisen asiakastyötä kuvaavan raportin. Tästä on raporttipohja ohjeineen ja muuta tukimateriaalia Optimassa: Harjoittelu Clinical Practise -kansiossa. Raportti on toimitettu Optiman palautuslaatikkoon sekä ohjaavalle fysioterapeutille arvioitavaksi 2 vrk ennen arviointikeskusteluja.
# KEHITTÄMISTYÖ HARJOITTELUORGANISAATIOON
Opiskelija neuvottelee harjoittelua ohjaavan fysioterapeutin ja opettajaohjaajan kanssa harjoittelun oppimistavoitteiden saavuttamista tukevan kehittämistyöaiheen. Kehittämistyön raportoinnin muoto ja sisällölliset painotukset sovitaan ohjaajien kanssa.
OPPIMISPÄIVÄKIRJA tarvittaessa, sopimuksen mukaan:
Harjoittelun kuluessa opiskelija tekee jatkuvaa itsearviointia kirjallisesti oppimispäiväkirjan muodossa, mikäli tästä on sovittu opettajan kanssa. Opiskelijan ja ohjaavan opettaja lisäksi oppimispäiväkirja on fysioterapeuttiohjaajan ohjaamistyökalu. Opiskelija kirjaa oppimispäiväkirjaa ohjatulla tavalla. Kirjoittamisen tavoitteena on oppimistavoitekohtaisesti kuvata oppimisen etenemistä. Opettaja kommentoi oppimispäiväkirjoja sovitusti.
Opintojakso koostuu eri laajuista ja sisältöisistä fysioterapia-alan projekteista ja / tai toimien fysioterapeutin terapiatyössä.