International Business and Cultures, 4 op - 5091069
Ajoitussuunnitelma
2. vuoden syksy ja kevät
3. vuoden syksy
Opintopistemäärä
4 op
Tulevat toteutukset
International Business and Cultures 5091069-1002 06.09.2016-11.10.2016 4 op(ATEKNS14)+-
Vastuuopettaja
Opetuskieli
Englanti
Ajoitus
06.09.2016 - 11.10.2016
Ryhmä(t)
ATEKNS14
Opiskelijamäärä (min - max)
10 - 40
Vastuuyksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Koulutus
Tekniikan koulutus
Toimipiste
Sepänkatu
Verkko-opetuksen osuus
1 op
Arviointiasteikko
H-5
Opintojakson osaamistavoitteet
The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life.The student can work in International Business environment.
Opintojakson sisältö
- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business