Arto Manninen, Janne Granfors
Aaker: Aaker on Branding : 20 Principles That Drive Success. + Materiaalit verkkoalustalla.
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (vain ja ainoastaa PINBOS / IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa.
Ainoastan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ja ohjeen mukaisina arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. Painoarvo ryhmätyö (hyväksytty / hylätty) yksilötyö 100 %, molemmat täytyy silti suorittaa hyväksytysti aikataulussaan. Huomaa, että Urkund / Ourginal plagioinnintarkastusohjelmaa saatetaan käyttää, merkitse siis käyttämäsi lähteet selväsi. Ja muista hyödyntää lähteitä näkyvästi. Myös opiskelijan antama vertaispalaute vaikuttaa kokonaisarviointiin (kuten alla).
Huomaa myös, tee heti paras mahdollinen suoritus, koska kurssissa ei ole tenttiä, ainut korotusmahdollisuus on tulla suorittamaan kurssia uudelleen silloin voimassa olevilla vaatimuksilla.
Arviointiasteikko 0-5.
Englanti
22.09.2022 - 20.12.2022
01.06.2022 - 18.10.2022
10 - 40
Liiketalous
Janne Granfors ja Arto Manninen
Liiketalouden koulutus, Degree Programme in International Business
Paikasta riippumaton
1 op
5 op
H-5
Ei valinnaisia suoritustapoja, on-line toteutus.
Opintojaksossa ei ole tenttiä.
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa. Ainoastaan PINBOS -ryhmälle.
5 op. Oppimistehtävinä kaksi erillistä tehtävää (yksi ryhmätyö ja yksi yksilötyö), jotka ohjeistetaan tarkemmin opintojakson aluksi. Ei tenttiä.
Brandit ja brandin rakentaminen. Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää kuinka eri kommunikaatiomenetelmät ja -välineet vaikuttavat tuotteeseen ja yrityskuvaan. Opiskelija osaa kuvata ja nimetä tekijöitä jotka vaikuttavat brandiin, ja hän osaa soveltaa brandin rakentamisen keskeisiä elementtejä erilaisissa konteksteissa.
Tehtävä ei ole briiffin mukainen. Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen peruskyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Lähteiden käyttö on mahdollisesti vähäistä tai puutteellista. Työt on kuitenkin palautettu ajoissa ja suoritustaso yltää tyydyttävään tasoon.
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Muille opiskelijoille annettu vertaispalaute on rakentavaa ja analyyttistä. Tehtävät ovat laajoja, lähteitä on käytetty runsaasti ja töissä on selviä ansioita, analyyttistä pohdintaa ja reflektointia.
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ja erityisiä ansioita ilman mitään näitä mitätöiviä puutteita. Lähteitä on käytetty erityisen laajasti ja selvästi syvennytty aiheeseen laajemmin kuin ryhmän perustaso. Esitykset ja annettu vertaispalaute on erinomaista tasoa.
Huomaa! Tee paras mahdollinen suorituksesi kerralla. Kurssissa ei ole tenttiä, ja ainut mahdollisuus korottaa hyväksyttyä arvosanaa on tulemalla kurssille uudelleen, ja tehdä suoritus silloin voimassa olevilla suoritusvaatimuksilla.