Outi Linnossuo, Heidi Ristseppä, Heli Virjonen
Kukin ryhmä etsii omat materiaalit ja lähdekirjat laatiessaan toimintasuunnitelmaa ja toteutuksen jälkeen projektiraportin.
Jakson arviointi perustuu pienryhmän laatimaan kirjalliseen projektiraporttiin. Tämä arvioidaan numeerisesti T1-K5.
Lisäksi nuoruuteen liittyvä kaunokirjallinen oppimistehtävä, sen arviointi täydennettävä / hyväksytty.
Suomi
11.11.2021 - 23.12.2021
01.06.2021 - 04.11.2021
10 - 50
Terveys ja hyvinvointi
Heidi Ristseppä ja Heli Virjonen
Outi Linnossuo (projektiraporttien arviointi)
Sosionomikoulutus
H-5
Lähi- ja verkko-opetus
Harjoitukset
Projektityöskentely
Nuorten ohjaaminen
Projektityöskentely 3 op
- suunnitelman laatiminen
- ohjaustoiminta
- raportointi (sisältäen teoreettisen tietoperustan)
Lähiopetukseen osallistuminen 1 op
Englanninkielinen kaunokirjallisuustehtävä 1 op
Opetus pääasiassa torstaisin (+ yhtenä tiistaina) osittain lähiopetuksena (Lemppari) ja osin verkossa.
***********************************************************************************************
11.11. klo 9.00-15.00 (HR,HV) zoom: https://turkuamk.zoom.us/j/63621977804
Jakson aloitus; projektin valmistelu, mukana kuraattori Terhi Mansikka-Lauas ja rehtori Helka Kalajoki; 12.30-15 HR: Nuoret ja monikulttuurisuus
***********************************************************************************************
18.11. klo 9.00-14.00 Lempparilla, lähitapaaminen- ei striimata :) (HV) Lemminkäinen LEMB164
Ohjaussuunnitelmien valmistelu ja esittely: toiminnalliset kokeilut ja niiden yhteinen arviointi
***********************************************************************************************
TI 30.11. Suvaitsevaisuus kansainvälistyvässä maailmassa - projektin toteutus Ruskolla
***********************************************************************************************
2.12. klo 9.00-15.00 (HR) zoom: https://turkuamk.zoom.us/j/63621977804
9-10 erityisryhmien tuki koulumaailmassa;
10-11.30 Justyna Siemionow, Associate Professor
Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Gdansk, Poland;The innovation pedagogy based on cognitive-behavioural theory how to empower young people and their families - the new tasks after Covid - 19 era
12.30-15 Kirjallisuustehtävän purku
*********************************************************************************************
to 9.12. Suvaitsevaisuus kansainvälistyvässä maailmassa - projektin toteutus Ruskolla
*********************************************************************************************
16.12. klo 9-13 (HR,HV) zoom:
Projektien esittelyt; Moduulin lopetus
*********************************************************************************************
Ohjausharjoitukset kentällä viikoilla 48,49
*********************************************************************************************
Muutokset mahdollisia.