•   Konseptimuotoilu TE00BX14-3002 10.01.2022-31.05.2022  5 op  (KMMMODIdeointiKonseptointiJaPrototypointi) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Opiskelija ymmärtää tuotteiden ja palvelujen elinkaarinäkökulmat, erilaiset suunnitteluvaatimukset ja osaa määritellä muotoilua niiden kautta. Opiskelija osaa jalostaa luovan ajattelun tuloksia tuote- ja palvelukonsepteiksi.
    Opintojakson sisältö
    Moduuli muodostuu seuraavista osa-alueista:

    - Konseptointi ja luovan ideoinnin soveltaminen

    Vastuuopettaja

    Markku Seppälä

    Oppimateriaali

    Ilmoitetaan ITS:ssä

    Oppimismenetelmät

    Itsenäinen ja ryhmätyöskentely
    Harjoitustehtävät

    Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät

    Aktiivinen työskentely ja vastuunotto
    Jatkuva palaute
    Itse- ja ryhmäarviointi

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    10.01.2022 - 31.05.2022

    Ilmoittautumisaika

    11.12.2021 - 31.01.2022

    Ryhmä(t)
    • KMMMODIdeointiKonseptointiJaPrototypointi
    Opiskelijamäärä (min - max)

    5 - 20

    Vastuuyksikkö

    Tekniikka ja liiketoiminta

    Pienryhmät
    • Pienryhmä 1 (Koko: 5. Avoin amk: 5.)
    Ohjausvastuut

    Markku Seppälä

    Koulutus

    Design Plugin - Muotoilun korkeakouludiplomi

    Toimipiste

    Kupittaan kampus

    Arviointiasteikko

    H-5

    Pedagogiset toimintatavat

    Innovaatiopedagogiikka
    Learning by doing

    Oppimistehtävät ja opiskelijan työn mitoitus

    Ilmoitetaan opintojaksokohtaisessa ITS -työtilassa

    Sisältö ja ajoitus

    3D -mallinnus ja konseptointi

    Arviointikriteerit
    Hylätty (0)

    Sovittuja tehtäviä ei ole palautettu kurssikohtaiseen palautuslaatikkoon.

    Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)

    Pääosa tehtävistä on palautettu, mutta tehtävät ovat puutteellisia tai toteutettu huolimattomasti.

    Arviointikriteerit - hyvä (3-4)

    Kaikki tehtävät suoritettu hyvin ja huolellisesti.

    Arviointikriteerit - kiitettävä (5)

    Huolellisesti tehtyjen tehtävien lisäksi osoitettu kiitettävää osaamista, vastuunottoa ja kiinnostusta aiheeseen, esimerkiksi ylimääräisten tehtävien avulla.