Assessment of Occupational Performance (4 cr)
Code: TH00CL62-3001
General information
- Enrollment
-
10.12.2022 - 15.01.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
09.01.2023 - 26.05.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 4 cr
- Local portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Occupational Therapy
- Teachers
- Kirsi Kero
- Anu Kuikkaniemi
- Mary-Ann Kaukinen
- Groups
-
MTOIMK23Occupational Therapist
- Course
- TH00CL62
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Itsenäistä työskentelyä muistiinpanot / omat pikaohjeet OSA ja COPM arviointimenetelmien käytöstä.
2t Opintojakson info, itsenäinen
4t Teema Hyvät arviointikäytännöt, Kirsi
4t Teema OSA, Anu
4t Teema COPM, Ankku
4t Teema WRI ja WEIS, Ankku
6t Teema MOHOST Kirsi ja Anu
Objective
Opiskelija osaa
• selittää arviointiin liittyviä käytäntöjä ja vaikuttavia tekijöitä sekä eettisiä periaatteita,
• tunnistaa toiminnallisuuden arviointimahdollisuuksia,
• käyttää tarkoituksenmukaisia arviointimenetelmiä arvioidessaan asiakkaan toimintaa,
Content
Hyvät arviointikäytännöt toimintaterapiassa
Toiminnallisuuden arviointi
Materials
Tieto oppimateriaaleista löytyy ITS Learningistä.
Teaching methods
Opintojakso sisältää itsenäistä opiskelua verkkoympäristössä ja tiimityöskentelyä lähipäivissä
Poissaolot tiimipäivistä tulee osoittaa opettajan kanssa sovitulla tavalla.
International connections
Opiskelu tapahtuu tiimioppimisen periaattein ja käänteisen oppimisen menetelmin. Ohjeistus löytyy Tiimioppijan käsikirjasta.
Student workload
27t= 1op; 4op= 108t josta tiimityöskentelyä lähipäivissä on 22t. Itsenäistä työskentelyä 86t.
Opintojakson päätteeksi tehdään reflektiopaperi toiminnallisuuden arviointi ja toiminnallisuuden arviointi käytännössä opintojaksojen sisällöistä. Tarkempi ohjeistus löytyy ITS Learningistä.
Qualifications
Opintojaksot:
Toiminta ihmisen elämässä
Toiminnallisuus toimintaterapiassa