Basics of Marketing (5 cr)
Code: KU00BZ01-3003
General information
- Enrollment
-
01.08.2023 - 01.09.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
06.09.2023 - 01.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 22
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Markkinoinnin peruskäsitteet, kohderyhmäajattelu, tärkeimmät kilpailukeinot, asiakaslähtöinen markkinoinnin suunnittelu
Opintojakso jakautuu kolmeen osaan:
* Markkinoinnin suunnittelun perusteet
* Mainostoimistotyöskentely
* Markkinointimix
Näkökulma markkinointiin on vahvasti mainonnan suunnittelun ja markkinointiviestinnän näkökulma.
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- describe the starting points and areas of marketing thinking
- describe the key concepts, practices and means of marketing
- Define the importance of marketing and the role of your business in your field
- Define the design elements and meaning of customer-oriented marketing
Content
.
Materials
Kurssikirjat:
* Markkinoinnin maailma (Bergström, Leppänen 2007)
* Kestävä markkinointi (Lillberg, Mattila 2020)
Muu materiaali jaetaan lähiopetuksessa
Teaching methods
Lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti, tiimityöskentelyä ja itsenäisiä harjoituksia, itsenäinen tiedonhaku
Exam schedules
-
International connections
tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys, itsenäinen tiedonhaku
Completion alternatives
-
Student workload
Lähiopetuksessa harjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti, kurssikirjoihin perustuva itsenäinen etätehtävä
(tehtävät tarkemmin ItsLearningissä)
Further information
ItsLearning, sähköposti