Bachelor of Social Services’ Professional Development 3 (1 cr)
Code: TH00CA35-3001
General information
- Enrollment
-
01.10.2023 - 08.01.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2024 - 31.07.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 46 - 55
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
- Teachers
- Heidi Ristseppä
- Marika Kouki
- Laura Närvi
- Outi Linnossuo
- Course
- TH00CA35
Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 4 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Wed 25.09.2024 time 09:00 - 11:00 (2 h 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3001 |
EDU_2042
Teoriatila avo muunto byod
EDU_3073 Teoriatila avo muunto byod EDU_3076 Teoriatila avo byod ICT_C2032 Teoriatila muunto |
Wed 07.05.2025 time 11:00 - 13:00 (2 h 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3001 |
ICT_C2032
Teoriatila muunto
|
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Ryhmän Sake-tapaamiset
Kevät 2024
ke 31.1.2024 klo 9.00 - 11.00 Omissa tutorryhmissä portfolioiden esittely
Syksy 2024
ke 25.9.2024 klo 9.00 - 11.00 Omissa tutorryhmissä laajentavan harjoittelun suunnittelua (jokainen täyttää oman pohdintalomakkeen ja palauttaa tutoropettajan palautuslaatikkoon ennen tapaamista)
Kevät 2025
Toukokuu. Jokainen tuutor ehdottaa omalle ryhmälle ajan portfolioiden käsittelyyn.
6.5.2025 klo 13-15 Outin tuutorryhmä kohtaa campuksella.
7.5.2025 klo 11-13 Heidin ryhmä campuksella
15.5.2025 klo 13.00 - 16.00 Marikan tuutorryhmä kokoontuu myöhemmin sovitussa paikassa
Opiskelija esittää valmistumisvaiheen portfolionsa omassa tuutorryhmässään
Käymme läpi valmistumisprosessiin liittyvät asiat
Objective
• you complete your studies
• you know your strengths, competences and development needs
• you know how to enhance your employment abilities and advertise your expertise
• you know the rules of working life and are able to follow them
• you are aware of further and continuing education opportunities
Content
• development discussions with your tutor teacher
• the process of graduation
• reflective work on your portfolio
• innovation competences and self-assessment
• career planning and job search