Siirry suoraan sisältöön

Tapahtumamarkkinointi ja sponsorointiLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 3011210

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää, kuinka tapahtumamarkkinointia ja sponsorointia käytetään markkinointiviestinnässä tietää, miten onnistunut tapahtuma järjestetään ymmärtää sponsorointiyhteistyön merkityksen sekä sponsorin että sponsoroitavan näkökulmasta

Sisältö

tapahtumamarkkinointi ja sponsorointi käsitteinä erilaisten tapahtumien tunnusomaiset piirteet ja tavat, joilla tapahtumia käytetään markkinointiviestinnässä sponsoroinnin kehityslinjat, määrä ja kohteet sponsoroinnin tavoitteet sponsorin ja sponsoroitavan kannalta tapahtumien ja sponsoriyhteistyön suunnittelu ja organisointi

Siirry alkuun