Siirry suoraan sisältöön

Asiakas- ja verkostosuhteiden johtaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 3141054

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee asiakassuhteiden ja verkostojen johtamiseen liittyvät ajankohtaiset kysymykset ja tutkimustrendit osaa arvioida ja soveltaa uutta tutkimustietoa yrityksen asiakassuhteiden johtamisessa ja liiketoimintakonseptien kehittämisessä pystyy toimimaan erilaisissa asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden johtamis- ja kehittämistehtävissä asiakasarvoa tuottavasti

Sisältö

Sisältö asiakassuhdejohtamisen kehittyminen ja siihen liittyvä teoreettinen keskustelu asiakassuhdestrategioiden kehittäminen, asiakkuuksien eri vaiheet ja keinot ylläpitää asiakkuuksia erilaiset verkostot ja niiden johtamisen problematiikka

Siirry alkuun