Asiakas- ja verkostosuhteiden johtaminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 3141054
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee asiakassuhteiden ja verkostojen johtamiseen liittyvät ajankohtaiset kysymykset ja tutkimustrendit osaa arvioida ja soveltaa uutta tutkimustietoa yrityksen asiakassuhteiden johtamisessa ja liiketoimintakonseptien kehittämisessä pystyy toimimaan erilaisissa asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden johtamis- ja kehittämistehtävissä asiakasarvoa tuottavasti
Sisältö
Sisältö asiakassuhdejohtamisen kehittyminen ja siihen liittyvä teoreettinen keskustelu asiakassuhdestrategioiden kehittäminen, asiakkuuksien eri vaiheet ja keinot ylläpitää asiakkuuksia erilaiset verkostot ja niiden johtamisen problematiikka