Tieto- ja viestintäteknologia asiakas- ja verkostosuhteiden johtamisessaLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 3141056
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa arvioida ja soveltaa modernia tieto- ja viestintäteknologiaa asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden johtamisessa hyödyntää liiketoimintatiedon hallinnan (Business Intelligence) tutkimusmenetelmiä ja työkaluja asiakkuuksien luokittelussa ja arvioinnissa sekä johtamisessa soveltaa nykyaikaista tieto- ja viestintäteknologiaa erilaisissa asiakaskohtaamisissa ja markkinointitehtävissä
Sisältö
Sisältö tieto- ja viestintäteknologiaa hyödyntävä asiakassuhdejohtaminen asiakastietojärjestelmien (CRM) suunnittelun periaatteet liiketoimintatiedon hallinta (Business Intelligence) verkko- ja televiestintään sekä asiakastiedon keräämiseen ja hyödyntämiseen liittyvä lainsäädäntö