Siirry suoraan sisältöön

International Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3041014-1006

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.01.2017 - 31.07.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
50 - 100
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Juhana Lounela
Opintojakso
3041014
Toteutukselle 3041014-1006 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

The student: has insight into the environment, process and operations of international market expansion knows the foundations on which the decisions concerning market entry strategies are made can implement marketing strategies into practise

Sisältö

Contents: decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisions decising which markets to enter market entry strategies designing the global marketing programme

Siirry alkuun