Opinnäytetyön raportointi / varhaiskasvatus (5 op)
Toteutuksen tunnus: 7081233-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.12.2020 - 12.05.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2021 - 31.07.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Terveys ja hyvinvointi
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 20
- Koulutus
- Sosionomikoulutus
- Opettajat
- Marika Kouki
- Janina Luoto
- Opintojakso
- 7081233
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Sisällön jaksotus
Muutokset mahdollisia.
Ohjaustapaamiset ohjaavan opettajan kanssa sovitaan erikseen.
Opinnäytetyön palautus on ke 12.5. klo 14 mennessä. Kaikki suoritukset oltava jätettyinä arvioitaviksi / hyväksilukuanomukset tehtyinä 28.5.2021. Tutkintotodistusanomuksen jättäminen viimeistään 18.6.2021.
Kypsyysnäyte järjestetään uusintatentin ajankohtana ke 12.5. klo 16.00-19.00 sähköpostitenttinä. Ilmoittaudu opinnäytetyön ohjaajalle viimeistään 28.4. Ohjaava opettaja lähettää kypsyysnäytteen kysymykset sähköpostin liitteenä tentin alkaessa. Palauta vastauksesi opettajalle sähköpostin liitteenä (Word-tiedosto) klo 19.00 mennessä.
Raportointiseminaari 12.5.2021 klo 9-11.30: valmiiden opinnäytetöiden esittely verkossa
Tavoitteet
Opiskelija- osaa kirjoittaa itsenäisesti opinnäytetyöraportin ohjeiden mukaan.-osaa hyödyntää raportissaan hyvinvointipalveluihin, sosiaalialaan ja sen lähialoihin liittyvää kotimaista ja kansainvälistä kirjallisuutta.-huolehtii opinnäytetyön tulosten tai tuotosten levittämisestä.-osaa toimia aktiivisena vertaisarvioitsijana seminaarissa ja hallitsee tutkimusviestintää.
Sisältö
raportti koulutusohjelman ja Turun ammattikorkeakoulun ohjeiden mukaanopinnäytetyön esittäminenvertaispalautetutkimusviestintätulosten tai tuotoksen levittäminensuullinen ja kirjallinen vertaisarviointikypsyysnäyte
Opetusmenetelmät
Yksilö- ja parityöskentely, ryhmätyöskentely
Työelämä- ja tutkimusperusteiset menetelmät
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Kypsyysnäytteen mahdolliset ajankohdat
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Tutkiva oppiminen ja kehittämällä oppiminen