Thesis reporting (5 cr)
Code: 7081233-3007
General information
- Enrollment
- 01.12.2020 - 12.05.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2021 - 31.07.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
- Teachers
- Marika Kouki
- Janina Luoto
- Course
- 7081233
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Muutokset mahdollisia.
Ohjaustapaamiset ohjaavan opettajan kanssa sovitaan erikseen.
Opinnäytetyön palautus on ke 12.5. klo 14 mennessä. Kaikki suoritukset oltava jätettyinä arvioitaviksi / hyväksilukuanomukset tehtyinä 28.5.2021. Tutkintotodistusanomuksen jättäminen viimeistään 18.6.2021.
Kypsyysnäyte järjestetään uusintatentin ajankohtana ke 12.5. klo 16.00-19.00 sähköpostitenttinä. Ilmoittaudu opinnäytetyön ohjaajalle viimeistään 28.4. Ohjaava opettaja lähettää kypsyysnäytteen kysymykset sähköpostin liitteenä tentin alkaessa. Palauta vastauksesi opettajalle sähköpostin liitteenä (Word-tiedosto) klo 19.00 mennessä.
Raportointiseminaari 12.5.2021 klo 9-11.30: valmiiden opinnäytetöiden esittely verkossa
Objective
Opiskelija- osaa kirjoittaa itsenäisesti opinnäytetyöraportin ohjeiden mukaan.-osaa hyödyntää raportissaan hyvinvointipalveluihin, sosiaalialaan ja sen lähialoihin liittyvää kotimaista ja kansainvälistä kirjallisuutta.-huolehtii opinnäytetyön tulosten tai tuotosten levittämisestä.-osaa toimia aktiivisena vertaisarvioitsijana seminaarissa ja hallitsee tutkimusviestintää.
Content
raportti koulutusohjelman ja Turun ammattikorkeakoulun ohjeiden mukaanopinnäytetyön esittäminenvertaispalautetutkimusviestintätulosten tai tuotoksen levittäminensuullinen ja kirjallinen vertaisarviointikypsyysnäyte
Teaching methods
Yksilö- ja parityöskentely, ryhmätyöskentely
Työelämä- ja tutkimusperusteiset menetelmät
Exam schedules
Kypsyysnäytteen mahdolliset ajankohdat
Pedagogic approaches and sustainable development
Tutkiva oppiminen ja kehittämällä oppiminen