New Models of Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3041233-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2018 - 20.01.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 07.01.2019 - 18.04.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Sisältö:
Monikanavamarkkinointi - miksi ja miten ?
Digitaalinen ekoympäristö mahdollisuutena
Dig.mark. sanasto
Funneli ja kävijöiden koukuttaminen
SEO
Kampanjat digitaalisessa ympäristössä
Konversion seuraaminen ja parantaminen
Sitoutumisen ja puolestapuhujuuden luominen
Tavoitteet
Having completed the course, the student is able to
- identify ecosystem of the new marketing
- engage customers in different stages of their user journey
- explain the impact of search engine optimization through valuable content
- operate modern marketing channels and tools.
Sisältö
Inbound and content marketing overview
Objectives, content formats and distribution through various channels
Measuring results
Oppimateriaalit
Internet-pohjainen materiaali (asiantuntija-artikkelit, blogikirjoitukset, testi- ja analyysityökalut)
Googla akatemian materiaali
Opetusmenetelmät
Luennot (läsnäolopakko 80%)
Case -tehtävät
Nettilähteiden hyödyntäminen
Optima-tentit (2 kpl)
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Jaksolla toteutetaan innovaatiopedagogiikan toimintatapoja, jotka vahvistavat henkilökohtaista osaamista, tiimityötaitoja ja verkostoitumistaitoja.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Presentations and discussion during lectures
Individual exams (2)
Case reports made in groups
Hylätty (0)
Opiskelija ei
- ymmärrä digitaalisen ympäristön erityispiirteitä tai mahdollisuuksia
- osaa alan termistön perusteita
- osoita halua oppimiseen ja oman ammattitaidon kehittämiseen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija
- ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet
- osaa hahmottaa sen tarjoamia mahdollisuuksia
- tietää millä keinoilla verkkosivustolle luodaan liikennettä ja sitoutumista
- osaa hakea internetistä markkinointia tukeviä välineitä ja tietoa
- ymmärtää hyvän sisällön merkityksen
- ymmärtää analytiikan tarjoamat mahdollisuuudet
- ymmärtää konversion käsitteen ja konversion kehittämisen merkityksen
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija
- ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet ja osaa soveltaa niitä yksittäisen yrityksen tarpeisiin sopivasti
- osaa soveltaa eri tapoja liikenteen luomiseksi sivustolle
- osaa käyttää oma-aloitteisesti ja luovasti sivuston tasoa ja kampanjoiden laatua kehittäviä mittareita ja muita nettityökaluja
- osaa luoda eri sivustoille ja yrityksille sopivaa sisältöä ja jakaa sitä sopivissa kanavissa
- tunnistaa mielekkäitä analyysin kohteita sivustolla ja kampanjoissa ja ehdottaa niihin parannuksia
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Tason 3-4 osaaminen,
minkä lisäksi osaa soveltaa opintojakson tietoa ehdottamalla erilaisiin tarpeisiin ja erilaisille yrityksille toimivia ratkaisuja kokonaisvaltaisesti.