Siirry suoraan sisältöön

New Models of Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3041233-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2018 - 20.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
07.01.2019 - 18.04.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
englanti
Opettajat
Kai Schleutker
Ryhmät
PLIITS17mar
PLIITS17mar
Opintojakso
3041233
Toteutukselle 3041233-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Sisältö:
Monikanavamarkkinointi - miksi ja miten ?
Digitaalinen ekoympäristö mahdollisuutena
Dig.mark. sanasto
Funneli ja kävijöiden koukuttaminen
SEO
Kampanjat digitaalisessa ympäristössä
Konversion seuraaminen ja parantaminen
Sitoutumisen ja puolestapuhujuuden luominen

Tavoitteet

Having completed the course, the student is able to
- identify ecosystem of the new marketing
- engage customers in different stages of their user journey
- explain the impact of search engine optimization through valuable content
- operate modern marketing channels and tools.

Sisältö

Inbound and content marketing overview
Objectives, content formats and distribution through various channels
Measuring results

Oppimateriaalit

Internet-pohjainen materiaali (asiantuntija-artikkelit, blogikirjoitukset, testi- ja analyysityökalut)
Googla akatemian materiaali

Opetusmenetelmät

Luennot (läsnäolopakko 80%)
Case -tehtävät
Nettilähteiden hyödyntäminen
Optima-tentit (2 kpl)

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Jaksolla toteutetaan innovaatiopedagogiikan toimintatapoja, jotka vahvistavat henkilökohtaista osaamista, tiimityötaitoja ja verkostoitumistaitoja.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Presentations and discussion during lectures
Individual exams (2)
Case reports made in groups

Hylätty (0)

Opiskelija ei
- ymmärrä digitaalisen ympäristön erityispiirteitä tai mahdollisuuksia
- osaa alan termistön perusteita
- osoita halua oppimiseen ja oman ammattitaidon kehittämiseen

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija
- ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet
- osaa hahmottaa sen tarjoamia mahdollisuuksia
- tietää millä keinoilla verkkosivustolle luodaan liikennettä ja sitoutumista
- osaa hakea internetistä markkinointia tukeviä välineitä ja tietoa
- ymmärtää hyvän sisällön merkityksen
- ymmärtää analytiikan tarjoamat mahdollisuuudet
- ymmärtää konversion käsitteen ja konversion kehittämisen merkityksen

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija
- ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet ja osaa soveltaa niitä yksittäisen yrityksen tarpeisiin sopivasti
- osaa soveltaa eri tapoja liikenteen luomiseksi sivustolle
- osaa käyttää oma-aloitteisesti ja luovasti sivuston tasoa ja kampanjoiden laatua kehittäviä mittareita ja muita nettityökaluja
- osaa luoda eri sivustoille ja yrityksille sopivaa sisältöä ja jakaa sitä sopivissa kanavissa
- tunnistaa mielekkäitä analyysin kohteita sivustolla ja kampanjoissa ja ehdottaa niihin parannuksia

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Tason 3-4 osaaminen,
minkä lisäksi osaa soveltaa opintojakson tietoa ehdottamalla erilaisiin tarpeisiin ja erilaisille yrityksille toimivia ratkaisuja kokonaisvaltaisesti.

Siirry alkuun