Siirry suoraan sisältöön

International Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3041223-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 31.12.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 23.04.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
16 - 60
Koulutus
Tuotantotalouden koulutus
Opettajat
Annika Karppelin
Ryhmät
PTUTAS22PROD
Tuta tuotehallinta ja tuotantojohtaminen
PTUTAS22LOG
Tuta hankinta ja logistiikka
ExcLIPAT24
ExcLIPAT24
Opintojakso
3041223

Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 9 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Pe 17.01.2025 klo 08:00 - 11:00
(3 t 0 min)
International Marketing 3041223-3001
LEM_A306 Oppimistila BYOD
Pe 25.04.2025 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
International Marketing 3041223-3001
EDU_2024 Ryhmätyö (18 hlö)
Ti 06.05.2025 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
International Marketing 3041223-3001
EDU_2042 Oppimistila avo muunto byod
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Opintojakso toteutetaan kevätlukukaudella 2025.
Toteutus on englanninkielinen ja perustuu kirjan tenttimiseen.
Tenttipäivämäärät on sovittu yhdessä ryhmän kanssa ja pidetään sovitusti.

Tavoitteet

After completing this course the studentis able to differentiate between various internationalization modehas an insight into the environment, process and operations of international market expansionknows the foundations on whichthe decisions concerning market entry strategies are madeis able to plan and implement marketing operations

Sisältö

Content:decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisionsmarket analysis and making decision on which markets to entermarket entry strategies and the models of implementing themmarketing approaches for today’s digitalized business environmentsmarketing research and designing international marketing programme

Oppimateriaalit

Global Marketing by Sven Hollendsen. (Various editions)
Lecture material is updated mainly from an older edition. Posted into its platform.
Online book: Svend Hollensen Global Marketing and Svend Hollensen Inernational Marketing.
Exam area as agreed in its platform.

Opetusmenetelmät

Key lectures in English and an exam.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

See the English version

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

A more traditional approach: Lectures and an exam on the material.
Students are encouraged to form learning groups.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Toteutukselle ei ole valinniasta suoritustapaa.
Jos koet omaavasi osaamista kansainvälisestä markkinoinnista ja voit todentaa sen työtodistuksella, (tai sen osalla), jota et ole käyttänyt muihin opintopisteisiin korvaavana suorituksena tai sisällytettynä opintoihin, voit tehdä ehdotuksen AHOT -menettelystä.
AHOT: työtodistus minimi 150 h kansainvälisiä markkinoiniin ja/tai tuotelanseerauksen tehtäviä sekä AHOT -tentti.
Ota yhteyttä opettajaan heti tammikuun 2025 alussa, viimeistään 24.1.2025.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 ECTS is 130 hrs of student work.
Reading and preparation for the exam covers teh entire course.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tämä opintojakso toteutetaan kirjatenttinä.

This course is a book exam course.
Attendance is not required, but 4 lecture sessions are offered.

Final exam of the course, is going to be essay style exam where a student gets 4 questions and chooses 2 to answer.

Course is graded from failed/ 1-5, grade is based on the exam result. .

Hylätty (0)

Opiskelija ei saa tentistä hyväksyttyä suoritusta ( tarjottua kolmea kertaa ei ole käytetty tai tenttiyrityksestä ei ole päässyt läpi hyväksyttävästi).

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Grade 1
Exam result is graded 1 or but less than 1,5

Grade 2
Exam passed with grade 1,5 - 2,25

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Grade 3
Exam passed with 2,5 - 3,25

Grade 4
Exam passed with grade 3,5 - 4,25

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Exam is graded 4,5 or higher.

Lisätiedot

All content material from lessons / lectures in its learning platform.

Siirry alkuun