International Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3041223-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2024 - 31.12.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2025 - 23.04.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 16 - 60
- Koulutus
- Tuotantotalouden koulutus
- Opettajat
- Annika Karppelin
- Ryhmät
-
PTUTAS22PRODTuta tuotehallinta ja tuotantojohtaminen
-
PTUTAS22LOGTuta hankinta ja logistiikka
-
ExcLIPAT24ExcLIPAT24
- Opintojakso
- 3041223
Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 9 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Pe 17.01.2025 klo 08:00 - 11:00 (3 t 0 min) |
International Marketing 3041223-3001 |
LEM_A306
Oppimistila BYOD
|
Pe 25.04.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
International Marketing 3041223-3001 |
EDU_2024
Ryhmätyö (18 hlö)
|
Ti 06.05.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
International Marketing 3041223-3001 |
EDU_2042
Oppimistila avo muunto byod
|
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Opintojakso toteutetaan kevätlukukaudella 2025.
Toteutus on englanninkielinen ja perustuu kirjan tenttimiseen.
Tenttipäivämäärät on sovittu yhdessä ryhmän kanssa ja pidetään sovitusti.
Tavoitteet
After completing this course the studentis able to differentiate between various internationalization modehas an insight into the environment, process and operations of international market expansionknows the foundations on whichthe decisions concerning market entry strategies are madeis able to plan and implement marketing operations
Sisältö
Content:decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisionsmarket analysis and making decision on which markets to entermarket entry strategies and the models of implementing themmarketing approaches for today’s digitalized business environmentsmarketing research and designing international marketing programme
Oppimateriaalit
Global Marketing by Sven Hollendsen. (Various editions)
Lecture material is updated mainly from an older edition. Posted into its platform.
Online book: Svend Hollensen Global Marketing and Svend Hollensen Inernational Marketing.
Exam area as agreed in its platform.
Opetusmenetelmät
Key lectures in English and an exam.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
See the English version
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
A more traditional approach: Lectures and an exam on the material.
Students are encouraged to form learning groups.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Toteutukselle ei ole valinniasta suoritustapaa.
Jos koet omaavasi osaamista kansainvälisestä markkinoinnista ja voit todentaa sen työtodistuksella, (tai sen osalla), jota et ole käyttänyt muihin opintopisteisiin korvaavana suorituksena tai sisällytettynä opintoihin, voit tehdä ehdotuksen AHOT -menettelystä.
AHOT: työtodistus minimi 150 h kansainvälisiä markkinoiniin ja/tai tuotelanseerauksen tehtäviä sekä AHOT -tentti.
Ota yhteyttä opettajaan heti tammikuun 2025 alussa, viimeistään 24.1.2025.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 ECTS is 130 hrs of student work.
Reading and preparation for the exam covers teh entire course.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tämä opintojakso toteutetaan kirjatenttinä.
This course is a book exam course.
Attendance is not required, but 4 lecture sessions are offered.
Final exam of the course, is going to be essay style exam where a student gets 4 questions and chooses 2 to answer.
Course is graded from failed/ 1-5, grade is based on the exam result. .
Hylätty (0)
Opiskelija ei saa tentistä hyväksyttyä suoritusta ( tarjottua kolmea kertaa ei ole käytetty tai tenttiyrityksestä ei ole päässyt läpi hyväksyttävästi).
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Grade 1
Exam result is graded 1 or but less than 1,5
Grade 2
Exam passed with grade 1,5 - 2,25
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Grade 3
Exam passed with 2,5 - 3,25
Grade 4
Exam passed with grade 3,5 - 4,25
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Exam is graded 4,5 or higher.
Lisätiedot
All content material from lessons / lectures in its learning platform.