International Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3041223-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 31.12.2024
Ajoitus
01.01.2025 - 23.04.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
- Annika Karppelin
Ryhmät
-
ExcLIPAT24ExcLIPAT24
-
PTUTAS22PRODTuta tuotehallinta ja tuotantojohtaminen
-
PTUTAS22LOGTuta hankinta ja logistiikka
Tavoitteet
After completing this course the studentis able to differentiate between various internationalization modehas an insight into the environment, process and operations of international market expansionknows the foundations on whichthe decisions concerning market entry strategies are madeis able to plan and implement marketing operations
Sisältö
Content:decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisionsmarket analysis and making decision on which markets to entermarket entry strategies and the models of implementing themmarketing approaches for today’s digitalized business environmentsmarketing research and designing international marketing programme
Arviointiasteikko
H-5