Siirry suoraan sisältöön

International Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3041223-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2024 - 31.12.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 23.04.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

16 - 60

Koulutus

  • Tuotantotalouden koulutus

Opettaja

  • Annika Karppelin

Ryhmät

  • ExcLIPAT24
    ExcLIPAT24
  • PTUTAS22PROD
    Tuta tuotehallinta ja tuotantojohtaminen
  • PTUTAS22LOG
    Tuta hankinta ja logistiikka
  • 17.01.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 21.01.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 31.01.2025 12:00 - 15:00, International Marketing 3041223-3001
  • 04.02.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 11.02.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 28.02.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 04.03.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 11.03.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 18.03.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 25.03.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 11.04.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001
  • 15.04.2025 08:00 - 11:00, International Marketing 3041223-3001

Tavoitteet

After completing this course the studentis able to differentiate between various internationalization modehas an insight into the environment, process and operations of international market expansionknows the foundations on whichthe decisions concerning market entry strategies are madeis able to plan and implement marketing operations

Sisältö

Content:decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisionsmarket analysis and making decision on which markets to entermarket entry strategies and the models of implementing themmarketing approaches for today’s digitalized business environmentsmarketing research and designing international marketing programme

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojakson tenttipäivämäärät (3)
1. Tentti 15.4. 08:30
2. Uusinta 1: 25.4. aika tarkennetaan opintojakson alussa
3.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Toteutukselle ei ole valinniasta suoritustapaa.
Jos koet omaavasi osaamsita kansainvälisestä markkinoinnista ja voit todentaa sen työtodistuksella, (tai sen osalla), jota et ole käyttänyt muihin opintopisteisiin korvaavana suorituksena tai sisällytettynä opintoihin, voit tehdä ehdotuksen AHOT -menettelystä.
AHOT: työtodistus minimi 150 h kansainvälisiä markkinoiniin ja/tai tuotelanserauksen tehtäviä sekä AHOT -tentti.
Ota yhteyttä opettajaan heti tammikuun 2025 alussa, viimeistään 24.1.2025.

Sisällön jaksotus

Opintojakso toteutetaan kevätlukukaudella 2025.
Toteutus on englanninkielinen ja vaatii läsnäoloa tehtävä-/ryhmäkeskustelutunneilla.
Tenttipäivämäärät on annettu.Niiden sopivuus osallistujille tarkistetaan ensimmäisellä tunnilla.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

2 discussion session with given topics, in groups of 4 (prior preparation necessary). These discussion sessions are peer&self graded.

Final exam of the course (multiple choice, some open question answers),
Own PC and access to its-platform necessary in order to participate.

Exam is 70% of the final grade
Each discussion (2) 15% - Absence from both discussions results to a failure of the course. Minimum one attendance. Absence IS calculated as 0.

Course is graded from failed/ 1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei saa tentistä hyväksyttyä suoritusta ( tarjottua kolema kertaa eiole käytetty tia snistä ei ole päässyt läpi hyväksyttävästi) TAI
Opiskelija ei ole osallistunut lainkaan kahteen keskustelukertaan (the discussion sessions).