Siirry suoraan sisältöön

International Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3041223-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2024 - 31.12.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 23.04.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Tuotantotalouden koulutus

Opettaja

  • Annika Karppelin

Ryhmät

  • ExcLIPAT24
    ExcLIPAT24
  • PTUTAS22PROD
    Tuta tuotehallinta ja tuotantojohtaminen
  • PTUTAS22LOG
    Tuta hankinta ja logistiikka

Tavoitteet

After completing this course the studentis able to differentiate between various internationalization modehas an insight into the environment, process and operations of international market expansionknows the foundations on whichthe decisions concerning market entry strategies are madeis able to plan and implement marketing operations

Sisältö

Content:decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisionsmarket analysis and making decision on which markets to entermarket entry strategies and the models of implementing themmarketing approaches for today’s digitalized business environmentsmarketing research and designing international marketing programme

Arviointiasteikko

H-5