Siirry suoraan sisältöön

International Selling and Business Cultures (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3100027-1012

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.05.2016 - 15.06.2016
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Opetuskielet
englanti
Paikat
16 - 60
Koulutus
Liiketoiminnan logistiikan koulutus
Opettajat
Anne Leinovaara-Matomäki
Opintojakso
3100027
Toteutukselle 3100027-1012 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

The aim of the study unit is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life and especially in selling context .

Sisältö

Elements of international marketing mix International marketing communications and selling Understanding cultural differences in international business Selling strategies and business cultures

Siirry alkuun