Digitaalinen markkinointi (4 op)
Toteutuksen tunnus: C-02467-LT00DE11-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.03.2023 - 09.06.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 08.05.2023 - 31.08.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Hämeen ammattikorkeakoulu, Hämeenlinna
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 15
- Opintojakso
- C-02467-LT00DE11
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa verkostoitua ja toimia aloitteellisesti vaihtuvissa työtilanteissa sekä toimia eettisesti ja tehokkaasti sekä omien että työyhteisön tavoitteiden ja pelisääntöjen mukaisesti. Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Hän osaa viestiä organisaation perusperiaatteiden mukaisesti ja hyödyntää toiminnassaan sekä digitaalista että suullista viestintää. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla.
Aika ja paikka
8.5. - 31.8.2023 Avoimen amkin ilmoittautumisaika on 13.-24.3.2023.
Oppimateriaalit
Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto.(tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).
Opetusmenetelmät
Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
https://hamk.opinto-opas.fi/coursedescription/99777?lang=fi
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi toteutetaan palautetun harjoitustehtävän perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.