Skip to main content

Digital Marketing (4 cr)

Code: C-02467-LT00DE11-3007

General information


Enrollment
13.03.2023 - 09.06.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
08.05.2023 - 31.08.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
4 cr
Local portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
Häme University of Applied Sciences, Hämeenlinna
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 15
No reservations found for realization C-02467-LT00DE11-3007!

Evaluation scale

1-5

Objective

Students can network and take initiative in changing work situations as well as act ethically and efficiently, in accordance with your own and your work community’s goals and rules. Students can use the tools of digital marketing and plan a digital marketing campaign. They can communicate in accordance with their organisation's basic principles and make use of spoken and written communication in their activities. Included in module: Business Practices or Equine Business Practices

Location and time

8.5. - 31.8.2023 Avoimen amkin ilmoittautumisaika on 13.-24.3.2023.

Materials

Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto.(tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).

Teaching methods

Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)

Exam schedules

Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

Pedagogic approaches and sustainable development

Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.

Student workload

https://hamk.opinto-opas.fi/coursedescription/99777?lang=fi

Evaluation methods and criteria

Arviointi toteutetaan palautetun harjoitustehtävän perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.

Go back to top of page