Liiketoiminta ja asiakassuhteet logistiikka-alallaLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KH00DJ48
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
• Opiskelija osaa:
- kuvailla erilaisia liiketoimintamuotoja logistiikka-alalla
- tulkita logistiikka-alan yritysten ja niiden sidosryhmien välisiä vuorovaikutussuhteita ja niiden merkitystä kannattavuuteen
- antaa esimerkkejä ostokäyttäytymiseen sekä segmentointiin vaikuttavista asioista ja selittää, miten kilpailukeinoja voidaan käyttää tavoiteltujen asiakassegmenttien saavuttamisessa
- kertoa eri uravaihtoehdoista
Sisältö
- logistiikan toimintaympäristö ja sen muutokset
- logistiikka-alan sidosryhmäsuhteet
- ostokäyttäytyminen ja segmentointi
- asiakaspalvelu
- kilpailukeinot
- uravaihtoehtoja
- esimerkkiyrityksiä
- yrityskäyntejä