Siirry suoraan sisältöön

Kundkontakter (3op)

Opintojakson tunnus: 3100029

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää ruotsinkielisen asiakaspalvelun merkityksen sekä tuntee pohjoismaisten viestintäkulttuurien eroavaisuuksia. Hän pystyy kertomaan tuotteista ja palveluista ruotsiksi sekä kirjallisesti että suullisesti, antamaan erityyppisiä tuote- ja hintatietoja ja vastaamaan kohteliaasti reklamaatioihin. Hän tuntee kokouksiin ja neuvotteluihin liittyvän erikoissanaston, osaa ilmaista mielipiteensä selvästi ja kohteliaasti ruotsiksi. Opiskelija oppii käyttämään hyväkseen ruotsinkielistä lähdemateriaalia.

Sisältö

messutilanteettarjoukset ja tilauksetreklamaatiot ja niihin vastaaminenasiakaspalaveritneuvottelut ja kokouksetsuulliset esitykset

Siirry alkuun