Emotional impact of marketingLaajuus (5 cr)
Course unit code: KU00CY45
General information
- Credits
- 5 cr
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- osaa suunnitella ja konseptoida / toteuttaa mediasisältöjä tunnevaikutusten mittaamistilanteisiin (laboratorioympäristöt, testiympäristöt, erilaiset mediapinnat)
- osaa hahmottaa liiketoiminnan prosessit ja mahdollisuudet mediasisältöjen tekemisessä eri toimijoille ja erilaisiin ympäristöihin
- osaa tunnevaikutusten mittaamisen periaatteet osana media-alan ammattilaisen työtä.
Content
- mediasisältöjen suunnittelu ja konseptointi / toteuttaminen yhdessä yritystoimijoiden ja tutkijaryhmän kanssa tunnevaikutusten mittaamistilanteisiin
- liiketoiminnan prosessit mediasisältöjen tekemisessä
- vierailu tunnevaikutusten mittaamiseen suunniteltuihin laboratorioihin
- mahdolliset vierailut yritystoimijoiden testiympäristöihin