International Business and CulturesLaajuus (5 op)
Tunnus: 5091173
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.
Sisältö
- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business
Ilmoittautumisaika
07.01.2025 - 05.02.2025
Ajoitus
06.02.2025 - 30.03.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
- Annika Karppelin
Ryhmät
-
MTUTAMK23Tuotantotalous, Myynti K23
Tavoitteet
The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.
Sisältö
- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business
Sisällön jaksotus
Tämä kurssi toteutuu kevällä 2025 ja on pääosin englanniksi.
Opintojakso alkaa 3.2. ja päättyy 26.3. 2025
Läsnäolokerroilla teemme aktiivisia, soveltavia tehtäviä.
Online (teams) -tapaamisissa osin luentoja ja aiheeseen liittyvää keskustelua pienryhmissä.
Materiaali ja luennot ovat englanniksi. Tuntitehtäviä ja ryhmäkeskusteluja voidaan harkiten, käydä myös suomeksi.
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
03.08.2024 - 01.09.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 15.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
- Annika Karppelin
Ryhmät
-
LIPATMODGlobalInternationalBusinessMOD Global International Business
-
ExcLIPAT24ExcLIPAT24
-
PTUTAS22LOGTuta hankinta ja logistiikka
Tavoitteet
The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.
Sisältö
- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business
Aika ja paikka
Sepänkatu Syksy 2018, 1 kerta viikossa
Oppimateriaalit
Osaa materiaaleista Lewisilta löytyy myös suomeksi.
Opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan opiskelijalähtöisesti Innopedan menetelmiä käyttäen.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Harjoitustehtävissä ja luennoilla on kiinteä kytkentä työelämään.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä, ei uusintaa eikä korotusmahdollisuutta.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Innopeda, Learning By Doing. Flipped learning - students prepare interesting topics and share their findings.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaista suoritusta.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 ects, 133 hours of student´s work
Sisällön jaksotus
Teemat: Kansainvälinen liiketoiminta, kulttuurien teorioita sekä luottamuksen syntyminen
Lisäksi opiskelijat valitsevat teemoja ensimmäisellä tunnilla (esim. international negotiations, Do's &don'ts in international business, sales negotiation etc.)
Viestintäkanava ja lisätietoja
Tenttiä ei ole, mikä tarkoittaa ettei ole korotusmahdollisuutta. Opintojakso tulee suorittaa uudelleen tai suorittaa vastaava toinen opintojakso.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
See English version of Curriculum.
Ilmoittautumisaika
02.08.2023 - 31.08.2023
Ajoitus
01.09.2023 - 28.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
- Annika Karppelin
Ryhmät
-
PTUTAS21BPTUTAS21B
-
PTUTAS21APTUTAS21A
-
LIPATMODGlobalInternationalBusinessMOD Global International Business
Tavoitteet
The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.
Sisältö
- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business
Aika ja paikka
Sepänkatu Syksy 2018, 1 kerta viikossa
Oppimateriaalit
Osaa materiaaleista Lewisilta löytyy myös suomeksi.
Opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan opiskelijalähtöisesti Innopedan menetelmiä käyttäen.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Harjoitustehtävissä ja luennoilla on kiinteä kytkentä työelämään.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä, ei uusintaa eikä korotusmahdollisuutta.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Innopeda, Learning By Doing.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaista suoritusta.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 ects, 133 hours of student´s work
Sisällön jaksotus
Teemat: Kansainvälinen liiketoiminta, kulttuurien teorioita sekä luottamuksen syntyminen
Lisäksi opiskelijat valitsevat teemoja ensimmäisellä tunnilla (esim. international negotiations, Do's &don'ts in international business, sales negotiation etc.)
Viestintäkanava ja lisätietoja
Tenttiä ei ole, mikä tarkoittaa ettei ole korotusmahdollisuutta. Opintojakso tulee suorittaa uudelleen.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
See English version of Curriculum.
Ilmoittautumisaika
02.07.2022 - 16.09.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Annika Karppelin
- Marjo Kumpula
Ryhmät
-
PTUTAS19APTUTAS19A
-
PTUTAS19BPTUTAS19B
-
PTUTAS20APTUTAS20A
-
LIPATMODGlobalInternationalBusinessMOD Global International Business
-
PTUTAS20BPTUTAS20B
Tavoitteet
The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.
Sisältö
- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business
Aika ja paikka
Sepänkatu Syksy 2018, 1 kerta viikossa
Oppimateriaalit
Osaa materiaaleista Lewisilta löytyy myös suomeksi.
Opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan opiskelijalähtöisesti Innopedan menetelmiä käyttäen.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Harjoitustehtävissä ja luennoilla on kiinteä kytkentä työelämään.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä, ei uusintaa eikä korotusmahdollisuutta.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Innopeda, Learning By Doing.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaista suoritusta.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 ects, 133 hours of student´s work
Sisällön jaksotus
Teemat: Kansainvälinen liiketoiminta, kulttuurien teorioita sekä luottamuksen syntyminen
Lisäksi opiskelijat valitsevat teemoja ensimmäisellä tunnilla (esim. international negotiations, Do's &don'ts in international business, sales negotiation etc.)
Viestintäkanava ja lisätietoja
Tenttiä ei ole, mikä tarkoittaa ettei ole korotusmahdollisuutta. Opintojakso tulee suorittaa uudelleen.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
See English version of Curriculum.