The Means and Objectives of CommunicationLaajuus (5 cr)
Course unit code: KU00BT14
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- selittää mediajulkisuuden merkityksen yrityksen tai yhteisön maineelle ja hahmottaa julkisuuden vaikutuksen yrityksestä tai yhteisöstä syntyviin mielikuviin
- käyttää eri viestintäkeinoja viestittäessä eri sidos- ja kohderyhmille
- tunnistaa yrityksen tai yhteisön kriisitilanteita ja osaa ehdottaa niihin soveltuvia viestinnän keinoja
- osaa määritellä sisältömarkkinoinnin ja soveltaa sisällön konseptointia tilaajalle
- tuntee viestinnän mittaamisen ja arvioinnin keinoja
Content
The course introduces you to how the reputation, profile and image of companies and communities are built. The key is to understand the role of different affiliates and target groups and to be able to produce meaningful stories for different audiences. The course deals with content planning and conceptualization and introduces students to crisis communication, the basics of communication design and measurement of communication.