Business Administration and MarketingLaajuus (5 cr)
Course unit code: KH00CP16
General information
- Credits
- 5 cr
Objective
Opiskelija perehtyy liiketoiminnan peruskäsitteisiin. Opiskelija saa valmiudet tulkita organisaation talousprosessin ja sen sidosryhmien välisiä vuorovaikutussuhteita sekä niiden merkitystä kannattavuuteen. Opiskelija perehtyy nykyaikaisen markkinointiajattelun keskeisiin piirteisiin. Opiskelija osaa kuvata ostokäyttäytymiseen ja segmentointiin vaikuttavista asioista ja selittää, miten kilpailukeinoja voidaan käyttää tavoiteltujen asiakassegmenttien saavuttamisessa.
Content
- Liiketoiminnan peruskäsitteet
- Organisaation talousprosessi
- Yritysmuodot
- Kannattava liiketoiminta
- Nykyaikainen markkinointiajattelu
- Markkinoinnin toimintaympäristö
- Ostokäyttäytyminen ja segmentointi
- Markkinoinnin kilpailukeinot