Skip to main content

Business Administration and MarketingLaajuus (5 cr)

Course unit code: KH00CP16

General information


Credits
5 cr

Objective

Opiskelija perehtyy liiketoiminnan peruskäsitteisiin. Opiskelija saa valmiudet tulkita organisaation talousprosessin ja sen sidosryhmien välisiä vuorovaikutussuhteita sekä niiden merkitystä kannattavuuteen. Opiskelija perehtyy nykyaikaisen markkinointiajattelun keskeisiin piirteisiin. Opiskelija osaa kuvata ostokäyttäytymiseen ja segmentointiin vaikuttavista asioista ja selittää, miten kilpailukeinoja voidaan käyttää tavoiteltujen asiakassegmenttien saavuttamisessa.

Content

- Liiketoiminnan peruskäsitteet
- Organisaation talousprosessi
- Yritysmuodot
- Kannattava liiketoiminta
- Nykyaikainen markkinointiajattelu
- Markkinoinnin toimintaympäristö
- Ostokäyttäytyminen ja segmentointi
- Markkinoinnin kilpailukeinot

Go back to top of page