Viestintä ja markkinointi tapahtumatuotannossaLaajuus (5 op)
Tunnus: KH00CR29
Laajuus
5 op
Ilmoittautumisaika
01.06.2024 - 17.09.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 12.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Lemminkäisenkatu
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Kirjasto- ja tietopalvelualan koulutus
- Kirjaston moniosaajat
Opettaja
- Suvi Pukero
- Kati Haanpää
- Taru Lehtinen
Ryhmät
-
OSKIMOK24Kirjaston moniosaajat
Oppimateriaalit
- Juntunen A, ja Saarti J. 2014. Ulos kirjastosta - kirjaston markkinointivietintä. Avain.
- Huhtaniska, T., Tirronen, J., Turunen, J., Asikainen, A., Ahlavuo, H., & Heinonen, J. (2019). Faktaa ja fiilistä tapahtumatuottajalle. Edita Publishing Oy.
- Vallo. H ja Häyrinen Eija. 2014. Tapahtuma on tilaisuus - tapahtumamarkkinointi ja tapahtuman järjestäminen
Oppimateriaali tarkentuu opintojakson alussa.
Opetusmenetelmät
ryhmätehtävät, yksilötehtävät.
Tehtävistä kerrotaan tarkemmin opintojakson ensimmäisellä kerralla ja niistä tulee tiedot myös opintojakson Itslearning-alustalle.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Yhteistoiminnallinen oppiminen, työelämälähtöisyys
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakso on laajuudeltaan 5 op eli 135 h (1 op = 27 h).
Opiskelijat ideoivat, suunnittelevat ja toteuttavat kirjastoon sopivan tapahtuman. Kurssilla keskitytään vahvasti myös tapahtuman markkinointiin.
Sisällön jaksotus
Opiskelija osallistuu tapatuman ideointiin, suunnitteluun, markkinointiin, toteutukseen ja arviointiin.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- tehdä toteuttamiskelpoisen tuotantosuunnitelman
- markkinoida tapahtumaa
- toteuttaa tapahtuman ja toimia osana tuotantoryhmää
- arvioida toteutettua tapahtumaa
Tapaamme verkossa
Opetuspäivät ovat:
10.9. verkossa klo 8:30-11
8.10. verkossa klo 8:30-9:45
25.10. verkossa 8:30-11
28.11. verkossa klo 9-16
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
h-5