AsiakasosaaminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 3011393
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelijakykenee toimimaan aidoissa asiakaspalvelutilanteissa aloitteellisesti, vastuullisesti ja tuloksellisestitunnistaa onnistuneen asiakasvuorovaikutuksen keskeisiä elementtejä sekä osaa kehittää omia vuorovaikutustaitojaanosaa analysoida nykyaikaisen tieto- ja viestintäteknologian merkitystä erilaisissa asiakaskohtaamisissa sekä tehdä ehdotuksia asiakassuhteiden kehittämiseen niin perinteisillä keinoilla kuin web- ja datapohjaisestiosaa määritellä ostokäyttäytymisen taustalla olevia tekijöitä sekä tunnistaa asiakkaalle arvoa tuottavia tekijöitäosaa analysoida yritysten erilaisia asiakassuhteita, niiden kestoa ja kannattavuutta
Sisältö
asiakasymmärryksen hankintaasiakaslähtöisyys asiakaspalvelutilanteissaasiakasvuorovaikutus asiakastyytyväisyyden osatekijänä reaali- ja virtuaalikohtaamisissa, vuorovaikutusmarkkinointiasiakasodotuksiin ja -kokemuksiin vaikuttavat tekijät, arvonluontierilaiset asiakassuhteet ja asiakassuhteiden hallinta, asiakassuhdemarkkinointi