Siirry suoraan sisältöön

Henkilökohtainen myyntityö ja asiakaspalvelu kiinteistönvälityksessäLaajuus (4 op)

Opintojakson tunnus: 3101168

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:tunnistaa hyvän myyjän keskeiset osaamisalueetselittää henkilökohtaisen myyntityön roolin yrityksessä ja kuinka ammattimaiset myyntihenkilöt suorittavat tehtäviänsäasiakastoimeksiantojen saaminen (välityskohteiden saaminen)toteuttaa myyntiprosessin eri vaiheet tehokkaasti ja asiakaslähtöisestianalysoida asiakkaan ostokäyttäytymistä ja ostoprosessejakäyttää erilaisia myyntimalleja ja myyntitaitoja eri tilanteissapitää myyntiesittelyn ottaen huomioon kohderyhmän ja esittelylle asetetut tavoitteet.

Sisältö

Myyntityön ja asiakaspalvelun merkitys yrityksen menestymiselleMyyjän keskeiset osaamisalueetMyyntiprosessiMyyntitekniikatTutustuminen kiinteistönvälityksen myyntiorganisaatioonOma asiakassalkkuMyyntiesittelyn suunnittelu ja toteutus

Siirry alkuun