Siirry suoraan sisältöön

Asiakas- ja verkostosuhteiden johtaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 3191051

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
Vastuuhenkilö
Timo Tolmunen

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- tuntee asiakassuhteiden ja verkostojen johtamiseen liittyvät ajankohtaiset kysymykset ja tutkimustrendit
- osaa arvioida ja soveltaa uutta tutkimustietoa yrityksen asiakassuhteiden johtamisessa ja liiketoimintakonseptien kehittämisessä
- pystyy toimimaan erilaisissa asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden johtamis- ja kehittämistehtävissä asiakasarvoa tuottavasti

Sisältö

- asiakassuhdejohtamisen kehittyminen ja siihen liittyvä teoreettinen keskustelu
- asiakassuhdestrategioiden kehittäminen, asiakkuuksien eri vaiheet ja keinot ylläpitää asiakkuuksia
- erilaiset verkostot ja niiden johtamisen problematiikka

Esitietovaatimukset

Liiketalouden perusteet

Siirry alkuun