Tunteet ja asiakaskokemus (2op)
Opintojakson tunnus: C-10126-YL00CX08
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 2 op
- Korkeakoulu
- LAB-ammattikorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opiskelija: • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä
Sisältö
Haluatko ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja vaikutuksen päätöksentekoon? Tällä kurssilla käsitellään tunteiden merkitystä, tunteiden vaikutusta asiakaskokemukseen, henkilöstön roolia tunnekokemuksessa, tunteiden mittaamista sekä tunteiden tulevaisuutta.
Esitietovaatimukset
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.