•   Objectives and methods of PR and organizational communication 2081202-3001 26.02.2019-31.03.2019  5 credits  (PMEDIS17jour, ...) +-
    Competence objectives of study unit
    Upon completion of the course students are able to explain the meaning of media publicity to an organization know how to use different forms of communication depending on target groups are able to use social media in organizational communication and marketing communications are able to recognize crisis situations in an organization and suggest relevant means of communication in an crisis situation are able to define content marketing and apply content concepts for customers are able to plan and execute organizational communication and pr according to different audiences and interest groups know different means of measuring and evaluating communication
    Content of study unit
    reputation, image, brand crisis communication stakeholders and interest groups social media concepts for contents, content marketing communication plans measuring communication, news and media monitoring

    Teacher(s) in charge

    Jussi Kokkola

    Learning material

    Rytmihäiriö, Kirsi Piha 2015
    Mitattava viestintä, Procomma Academic 2017
    Communicare! Viestinnän tekijän käsikirja, Elisa Juholin 2017 (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Arviointi kaksi viikkoa viimeisen palautuspäivän jälkeen. Arviointi media-alan arviointikehikon mukaan asteikolla 1-5/hyl. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    26.02.2019 - 31.03.2019

    Enrollment date range

    02.12.2018 - 13.01.2019

    Group(s)
    • PMEDIS17jour
    • PMEDIS17
    Seats

    5 - 20

    Responsible unit

    Arts Academy

    Teachers and responsibilities

    Kurssin opettaja Jussi Kokkola jussi.kokkola@turkuamk.fi (not translated)

    Degree Programme(s)

    Degree Programme in Media Arts

    Campus

    Kupittaa Campus

    Share of online studies

    1 credits

    Assessment scale

    H-5

    Student's schedule and workload

    Kurssilla toteutetaan yksi isompi tehtävä toimeksiannon perusteella sekä usempia suppeampia tehtäviä. (not translated)

    Content scheduling

    Toteutusaika 25.2.-29.3.
    Lähiopetuskerrat ti & to klo 9.15-11.45, tila Luuppi
    Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
    • osaa selittää mediajulkisuuden merkityksen yhteisön maineelle ja hahmottaa sen vaikutuksen yhteisöstä luotaviin mielikuviin
    • osaa käyttää eri viestintämuotoja viestittäessä yhteisön eri sidosryhmille
    • osaa käyttää sosiaalista mediaa osana yhteisö- ja markkinointiviestintää
    • tunnistaa yhteisön kriisitilanteita ja osaa ehdottaa niihin soveltuvia ulkoisen viestinnän keinoja
    • osaa määritellä sisältömarkkinoinnin ja soveltaa sisällön konseptointia tilaajalle
    • osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisöviestintää suhteessa yhteisön tavoitteisiin ja toimintaan
    • tuntee viestinnän onnistumisen mittaamisen ja arvioinnin keinoja
    Opintojakson sisältö
    • maine, imago, mielikuvat
    • kriisiviestintä
    • sidosryhmät
    • sosiaalinen media
    • sisällön konseptointi ja markkinointi
    • viestinnän suunnittelu
    • viestinnän mittaaminen ja onnistumisen arviointi
    Opintojakso toteutetaan osittain yhteistyössä Viestintäliigan kanssa. Kurssilla some-painotus ja luvassa useita vierailijoita. (not translated)