•   Introduction to Library Pedagogy KH00BS66-3001 29.10.2020-13.12.2020  5 credits  (MLIITS19KITI, ...) +-
    Competence objectives of study unit
    Having completed the course the student is able to
    - describe pedagogical theories
    - recognize and use some pedagogical methods
    - understand basic presentation skills
    - recognize different customer groups in a guidance situation
    - plan, implement and evaluate a guidance situation
    Content of study unit
    - pedagogic theories and methods

    - presentation skills

    - basic guidance skills

    Teacher(s) in charge

    Kati Haanpää

    Learning material

    Aineisto ilmoitetaan opintojen alussa oppimisympäristössä. (not translated)

    Learning methods

    Lähiopetus (ei kirjasto- ja diplomiopiskelijoilla), verkko-opetus, itsenäinen opiskelu, ryhmätyöt, raportit, harjoitukset (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Arvioinnin kohteet: Yksilötehtävät, ryhmätyöt (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    29.10.2020 - 13.12.2020

    Enrollment date range

    01.06.2020 - 05.11.2020

    Group(s)
    • MLIITS19KITI
    • PLIITS19KITI
    • DKITIS20
    Seats

    0 - 30

    Responsible unit

    Engineering and Business

    Teachers and responsibilities

    Kati Haanpää (not translated)

    Additional information

    DKITIS20-ryhmän toteutuksessa lähipäivät korvautuvat verkkotapaamisilla. (not translated)

    Degree Programme(s)

    Degree Programme in Business

    Campus

    Kupittaa Campus

    Share of online studies

    4 credits

    Assessment scale

    H-5

    Pedagogic approaches

    Yhteistoiminnallinen oppiminen
    Työelämälähtöisyys (not translated)

    Student's schedule and workload

    Opintojaksolla pääpaino on ohjaustilanteen suunnittelussa, toteutuksessa ja arvioinnissa. Opintojakson aikana on myös muita harjoitustehtäviä sekä yksilötehtäviä, jotka kerrotaan tarkemmin oppimisalustassa kurssin alettua.

    Opiskelijalle opintojakson työmäärä on noin 135 tuntia. (not translated)

    Content scheduling

    29.10.-13.12.2020

    Oppimiskäsitykset
    Esiintymistaito
    Kirjaston erilaiset asiakasryhmät
    Ohjaustilanteen suunnittelu, toteutus ja arviointi (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opiskelijalla on selvästi puutteelliset tiedot, opiskelija on vastannut annettuihin tehtäviin tehtävänantoa ymmärtämättä tai on jättänyt tehtävät suorittamatta. (not translated)

    Assessment criteria – satisfactory (1-2)

    Opiskelija hallitsee perusteet. Asiat on kuitenkin käsitelty suppeasti ja / tai luettelomaisesti ja opiskelijan osaamisessa on puutteita. Kirjallisessa ja suullisessa ilmaisussa on puutteita. (not translated)

    Assessment criteria – good (3-4)

    Opiskelijan kirjalliset ja suulliset työt ovat selkeitä. Keskeinen asiasisältö ymmärretään ja tuodaan esille jokseenkin hyvin. Epäolennaista ainesta on vähän tai ei ollenkaan. Omakohtainen reflektio saattaa puuttua. Esitetty perusteluja jossakin määrin. (not translated)

    Assessment criteria – excellent (5)

    Opiskelija ymmärtää ja hallitsee keskeisen asiasisällön erittäin kattavasti. Kirjalliset ja suulliset työt ovat erittäin selkeät ja loogiset. Asiat on kuvattu ja arvioitu useasta eri näkökulmasta. Olemassa olevaa lähdeaineistoa on hyödynnetty monipuolisesti. Pohdintoja, perusteluja, omia näkemyksiä ja johtopäätöksiä on esitetty runsaasti, kattavasti ja johdonmukaisesti. (not translated)