Skip to main content

Introduction to Library Pedagogy (5 cr)

Code: KH00BS66-3001

General information


Enrollment
01.06.2020 - 05.11.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
29.10.2020 - 13.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Kati Haanpää
Groups
PLIITS19KITI
PLIITS19kiti
MLIITS19KITI
MLIITS19KITI
Course
KH00BS66
No reservations found for realization KH00BS66-3001!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

29.10.-13.12.2020

Oppimiskäsitykset
Esiintymistaito
Kirjaston erilaiset asiakasryhmät
Ohjaustilanteen suunnittelu, toteutus ja arviointi

Objective

Having completed the course the student is able to
- describe pedagogical theories
- recognize and use some pedagogical methods
- understand basic presentation skills
- recognize different customer groups in a guidance situation
- plan, implement and evaluate a guidance situation

Content

- pedagogic theories and methods
- presentation skills
- basic guidance skills

Materials

Aineisto ilmoitetaan opintojen alussa oppimisympäristössä.

Teaching methods

Lähiopetus (ei kirjasto- ja diplomiopiskelijoilla), verkko-opetus, itsenäinen opiskelu, ryhmätyöt, raportit, harjoitukset

Pedagogic approaches and sustainable development

Yhteistoiminnallinen oppiminen
Työelämälähtöisyys

Student workload

Opintojaksolla pääpaino on ohjaustilanteen suunnittelussa, toteutuksessa ja arvioinnissa. Opintojakson aikana on myös muita harjoitustehtäviä sekä yksilötehtäviä, jotka kerrotaan tarkemmin oppimisalustassa kurssin alettua.

Opiskelijalle opintojakson työmäärä on noin 135 tuntia.

Evaluation methods and criteria

Arvioinnin kohteet: Yksilötehtävät, ryhmätyöt

Failed (0)

Opiskelijalla on selvästi puutteelliset tiedot, opiskelija on vastannut annettuihin tehtäviin tehtävänantoa ymmärtämättä tai on jättänyt tehtävät suorittamatta.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija hallitsee perusteet. Asiat on kuitenkin käsitelty suppeasti ja / tai luettelomaisesti ja opiskelijan osaamisessa on puutteita. Kirjallisessa ja suullisessa ilmaisussa on puutteita.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelijan kirjalliset ja suulliset työt ovat selkeitä. Keskeinen asiasisältö ymmärretään ja tuodaan esille jokseenkin hyvin. Epäolennaista ainesta on vähän tai ei ollenkaan. Omakohtainen reflektio saattaa puuttua. Esitetty perusteluja jossakin määrin.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija ymmärtää ja hallitsee keskeisen asiasisällön erittäin kattavasti. Kirjalliset ja suulliset työt ovat erittäin selkeät ja loogiset. Asiat on kuvattu ja arvioitu useasta eri näkökulmasta. Olemassa olevaa lähdeaineistoa on hyödynnetty monipuolisesti. Pohdintoja, perusteluja, omia näkemyksiä ja johtopäätöksiä on esitetty runsaasti, kattavasti ja johdonmukaisesti.

Further information

DKITIS20-ryhmän toteutuksessa lähipäivät korvautuvat verkkotapaamisilla.

Go back to top of page