Introduction to Library Pedagogy (5 cr)
Code: KH00BS66-3001
General information
- Enrollment
- 01.06.2020 - 05.11.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 29.10.2020 - 13.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 1 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
29.10.-13.12.2020
Oppimiskäsitykset
Esiintymistaito
Kirjaston erilaiset asiakasryhmät
Ohjaustilanteen suunnittelu, toteutus ja arviointi
Objective
Having completed the course the student is able to
- describe pedagogical theories
- recognize and use some pedagogical methods
- understand basic presentation skills
- recognize different customer groups in a guidance situation
- plan, implement and evaluate a guidance situation
Content
- pedagogic theories and methods
- presentation skills
- basic guidance skills
Materials
Aineisto ilmoitetaan opintojen alussa oppimisympäristössä.
Teaching methods
Lähiopetus (ei kirjasto- ja diplomiopiskelijoilla), verkko-opetus, itsenäinen opiskelu, ryhmätyöt, raportit, harjoitukset
Pedagogic approaches and sustainable development
Yhteistoiminnallinen oppiminen
Työelämälähtöisyys
Student workload
Opintojaksolla pääpaino on ohjaustilanteen suunnittelussa, toteutuksessa ja arvioinnissa. Opintojakson aikana on myös muita harjoitustehtäviä sekä yksilötehtäviä, jotka kerrotaan tarkemmin oppimisalustassa kurssin alettua.
Opiskelijalle opintojakson työmäärä on noin 135 tuntia.
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin kohteet: Yksilötehtävät, ryhmätyöt
Failed (0)
Opiskelijalla on selvästi puutteelliset tiedot, opiskelija on vastannut annettuihin tehtäviin tehtävänantoa ymmärtämättä tai on jättänyt tehtävät suorittamatta.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija hallitsee perusteet. Asiat on kuitenkin käsitelty suppeasti ja / tai luettelomaisesti ja opiskelijan osaamisessa on puutteita. Kirjallisessa ja suullisessa ilmaisussa on puutteita.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelijan kirjalliset ja suulliset työt ovat selkeitä. Keskeinen asiasisältö ymmärretään ja tuodaan esille jokseenkin hyvin. Epäolennaista ainesta on vähän tai ei ollenkaan. Omakohtainen reflektio saattaa puuttua. Esitetty perusteluja jossakin määrin.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija ymmärtää ja hallitsee keskeisen asiasisällön erittäin kattavasti. Kirjalliset ja suulliset työt ovat erittäin selkeät ja loogiset. Asiat on kuvattu ja arvioitu useasta eri näkökulmasta. Olemassa olevaa lähdeaineistoa on hyödynnetty monipuolisesti. Pohdintoja, perusteluja, omia näkemyksiä ja johtopäätöksiä on esitetty runsaasti, kattavasti ja johdonmukaisesti.
Further information
DKITIS20-ryhmän toteutuksessa lähipäivät korvautuvat verkkotapaamisilla.