•   Modern Marketing and Selling 1 3011254-1001 01.08.2015-31.07.2016  10 op  (NLIISS14) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa selvittää asiakaskäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät (actor-to-actor) suunnitella ja toteuttaa markkinointia asiakaslähtöisesti ja eettisesti myydä tuotteita ja palveluita asiakaslähtöisesti ja kannattavasti laatia monikanavaisen markkinointikampanjan (ml. digitaaliset kanavat) esiintyä vakuuttavasti ja itseensä luottaen (myös vierailla kielillä) raportoida kontekstin edellyttämällä tavalla (eri kielillä) kehittää yrityksen markkinointi- ja viestintäsuunnitelmaa tarpeen mukaan suunnitella sekä toteuttaa markkinointi- ja mainoskampanjoita, myös kansainvälisessä ympäristössä.
    Opintojakson sisältö
    Asiakkaan ostokäyttäytyminen (actor-to-actor ) B-2-B -markkinointiprosessi Markkinatutkimuksen eri metodit, sis. BI Tilastot ja tietokannat liiketoiminnassa Markkinointi- ja viestintäsuunnitelman kehittäminen ja toteutus Markkinointitoimenpiteiden mittaaminen ja arviointi Markkinointiviestintä ja eri mediatyyppien käyttö Esiintymistaito Kulttuuriosaaminen Bisnesetiikka

    Vastuuopettaja

    Timo Linnossuo, Timo Luukka, Virpi Raivonen, Markku Rajala

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    01.08.2015 - 31.07.2016

    Ryhmä(t)
    • NLIISS14
    Opiskelijamäärä (min - max)

    10 - 60

    Vastuuyksikkö

    Tekniikka ja liiketoiminta

    Koulutus

    Liiketalouden koulutus

    Toimipiste

    Salo IoT Campus

    Verkko-opetuksen osuus

    1 op

    Arviointiasteikko

    H-5