Siirry suoraan sisältöön

Modern Marketing and Selling 1 (10 op)

Toteutuksen tunnus: 3011254-1001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.08.2015 - 31.07.2016

Opintopistemäärä

10 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

90 % Lähiopetus, 10 % Etäopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Salo IoT Campus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

10 - 60

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Virpi Raivonen
  • Timo Luukka
  • Markku Rajala
  • Timo Linnossuo

Ryhmät

  • NLIISS14
    Liiketalous, nuoret, syksy 2014

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa selvittää asiakaskäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät (actor-to-actor) suunnitella ja toteuttaa markkinointia asiakaslähtöisesti ja eettisesti myydä tuotteita ja palveluita asiakaslähtöisesti ja kannattavasti laatia monikanavaisen markkinointikampanjan (ml. digitaaliset kanavat) esiintyä vakuuttavasti ja itseensä luottaen (myös vierailla kielillä) raportoida kontekstin edellyttämällä tavalla (eri kielillä) kehittää yrityksen markkinointi- ja viestintäsuunnitelmaa tarpeen mukaan suunnitella sekä toteuttaa markkinointi- ja mainoskampanjoita, myös kansainvälisessä ympäristössä.

Sisältö

Asiakkaan ostokäyttäytyminen (actor-to-actor ) B-2-B -markkinointiprosessi Markkinatutkimuksen eri metodit, sis. BI Tilastot ja tietokannat liiketoiminnassa Markkinointi- ja viestintäsuunnitelman kehittäminen ja toteutus Markkinointitoimenpiteiden mittaaminen ja arviointi Markkinointiviestintä ja eri mediatyyppien käyttö Esiintymistaito Kulttuuriosaaminen Bisnesetiikka

Arviointiasteikko

H-5