Modern Marketing and Selling 1 (10 op)
Toteutuksen tunnus: 3011254-1001
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.08.2015 - 31.07.2016
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
90 % Lähiopetus, 10 % Etäopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Salo IoT Campus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Virpi Raivonen
- Timo Luukka
- Markku Rajala
- Timo Linnossuo
Ryhmät
-
NLIISS14Liiketalous, nuoret, syksy 2014
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa selvittää asiakaskäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät (actor-to-actor) suunnitella ja toteuttaa markkinointia asiakaslähtöisesti ja eettisesti myydä tuotteita ja palveluita asiakaslähtöisesti ja kannattavasti laatia monikanavaisen markkinointikampanjan (ml. digitaaliset kanavat) esiintyä vakuuttavasti ja itseensä luottaen (myös vierailla kielillä) raportoida kontekstin edellyttämällä tavalla (eri kielillä) kehittää yrityksen markkinointi- ja viestintäsuunnitelmaa tarpeen mukaan suunnitella sekä toteuttaa markkinointi- ja mainoskampanjoita, myös kansainvälisessä ympäristössä.
Sisältö
Asiakkaan ostokäyttäytyminen (actor-to-actor ) B-2-B -markkinointiprosessi Markkinatutkimuksen eri metodit, sis. BI Tilastot ja tietokannat liiketoiminnassa Markkinointi- ja viestintäsuunnitelman kehittäminen ja toteutus Markkinointitoimenpiteiden mittaaminen ja arviointi Markkinointiviestintä ja eri mediatyyppien käyttö Esiintymistaito Kulttuuriosaaminen Bisnesetiikka
Arviointiasteikko
H-5