Siirry suoraan sisältöön

Modern Marketing and Selling 1 (10 op)

Toteutuksen tunnus: 3011254-1001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2015 - 31.07.2016
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
9 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Salo IoT Campus
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 60
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Virpi Raivonen
Timo Luukka
Markku Rajala
Timo Linnossuo
Opintojakso
3011254
Toteutukselle 3011254-1001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa selvittää asiakaskäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät (actor-to-actor) suunnitella ja toteuttaa markkinointia asiakaslähtöisesti ja eettisesti myydä tuotteita ja palveluita asiakaslähtöisesti ja kannattavasti laatia monikanavaisen markkinointikampanjan (ml. digitaaliset kanavat) esiintyä vakuuttavasti ja itseensä luottaen (myös vierailla kielillä) raportoida kontekstin edellyttämällä tavalla (eri kielillä) kehittää yrityksen markkinointi- ja viestintäsuunnitelmaa tarpeen mukaan suunnitella sekä toteuttaa markkinointi- ja mainoskampanjoita, myös kansainvälisessä ympäristössä.

Sisältö

Asiakkaan ostokäyttäytyminen (actor-to-actor ) B-2-B -markkinointiprosessi Markkinatutkimuksen eri metodit, sis. BI Tilastot ja tietokannat liiketoiminnassa Markkinointi- ja viestintäsuunnitelman kehittäminen ja toteutus Markkinointitoimenpiteiden mittaaminen ja arviointi Markkinointiviestintä ja eri mediatyyppien käyttö Esiintymistaito Kulttuuriosaaminen Bisnesetiikka

Siirry alkuun