Modern Marketing and Selling 1 (10 op)
Toteutuksen tunnus: 3011254-1001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.08.2015 - 31.07.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 9 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Salo IoT Campus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 60
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Virpi Raivonen
- Timo Luukka
- Markku Rajala
- Timo Linnossuo
- Opintojakso
- 3011254
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa selvittää asiakaskäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät (actor-to-actor) suunnitella ja toteuttaa markkinointia asiakaslähtöisesti ja eettisesti myydä tuotteita ja palveluita asiakaslähtöisesti ja kannattavasti laatia monikanavaisen markkinointikampanjan (ml. digitaaliset kanavat) esiintyä vakuuttavasti ja itseensä luottaen (myös vierailla kielillä) raportoida kontekstin edellyttämällä tavalla (eri kielillä) kehittää yrityksen markkinointi- ja viestintäsuunnitelmaa tarpeen mukaan suunnitella sekä toteuttaa markkinointi- ja mainoskampanjoita, myös kansainvälisessä ympäristössä.
Sisältö
Asiakkaan ostokäyttäytyminen (actor-to-actor ) B-2-B -markkinointiprosessi Markkinatutkimuksen eri metodit, sis. BI Tilastot ja tietokannat liiketoiminnassa Markkinointi- ja viestintäsuunnitelman kehittäminen ja toteutus Markkinointitoimenpiteiden mittaaminen ja arviointi Markkinointiviestintä ja eri mediatyyppien käyttö Esiintymistaito Kulttuuriosaaminen Bisnesetiikka