Skip to main content

Modern Marketing and Selling 2 (20 op)

Toteutuksen tunnus: 3011255-1001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.09.2016 - 31.07.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
20 op
Lähiosuus
19 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Salo IoT Campus
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 60
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Virpi Raivonen
Markku Rajala
Timo Linnossuo
Opintojakso
3011255
Toteutukselle 3011255-1001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa toteuttaa kampanjoita selvitetyn asiakastarpeen pohjalta ja arvioida tavoitteiden saavuttamista toteuttaa myyntityötä selvitetyn asiakastarpeen pohjalta ja analysoida tavoitteiden saavuttamista hyödyntää verkkokauppaa liiketoiminnassa esiintyä vakuuttavasti erilaisissa vuorovaikutustilanteissa

Sisältö

Verkkokaupan hyödyntäminen liiketoiminnassa Markkinointiviestinnän kampanjan toteutus (kv. projektitoiminta)

Go back to top of page