Siirry suoraan sisältöön

Modern Marketing and Selling 2 (20 op)

Toteutuksen tunnus: 3011255-1001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.09.2016 - 31.07.2017

Opintopistemäärä

20 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

95 % Lähiopetus, 5 % Etäopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Salo IoT Campus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

10 - 60

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Virpi Raivonen
  • Markku Rajala
  • Timo Linnossuo

Ryhmät

  • NLIISS14
    Liiketalous, nuoret, syksy 2014

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa toteuttaa kampanjoita selvitetyn asiakastarpeen pohjalta ja arvioida tavoitteiden saavuttamista toteuttaa myyntityötä selvitetyn asiakastarpeen pohjalta ja analysoida tavoitteiden saavuttamista hyödyntää verkkokauppaa liiketoiminnassa esiintyä vakuuttavasti erilaisissa vuorovaikutustilanteissa

Sisältö

Verkkokaupan hyödyntäminen liiketoiminnassa Markkinointiviestinnän kampanjan toteutus (kv. projektitoiminta)

Arviointiasteikko

H-5