Modern Marketing and Selling 2 (20 op)
Toteutuksen tunnus: 3011255-1001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
01.09.2016 - 31.07.2017
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 20 op
- Lähiosuus
- 19 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Salo IoT Campus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 60
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Virpi Raivonen
- Markku Rajala
- Timo Linnossuo
- Opintojakso
- 3011255
Toteutukselle 3011255-1001 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa toteuttaa kampanjoita selvitetyn asiakastarpeen pohjalta ja arvioida tavoitteiden saavuttamista toteuttaa myyntityötä selvitetyn asiakastarpeen pohjalta ja analysoida tavoitteiden saavuttamista hyödyntää verkkokauppaa liiketoiminnassa esiintyä vakuuttavasti erilaisissa vuorovaikutustilanteissa
Sisältö
Verkkokaupan hyödyntäminen liiketoiminnassa Markkinointiviestinnän kampanjan toteutus (kv. projektitoiminta)