Modern Marketing and Selling 2 (20 op)
Toteutuksen tunnus: 3011255-1001
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.09.2016 - 31.07.2017
Opintopistemäärä
20 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
95 % Lähiopetus, 5 % Etäopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Salo IoT Campus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Virpi Raivonen
- Markku Rajala
- Timo Linnossuo
Ryhmät
-
NLIISS14Liiketalous, nuoret, syksy 2014
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa toteuttaa kampanjoita selvitetyn asiakastarpeen pohjalta ja arvioida tavoitteiden saavuttamista toteuttaa myyntityötä selvitetyn asiakastarpeen pohjalta ja analysoida tavoitteiden saavuttamista hyödyntää verkkokauppaa liiketoiminnassa esiintyä vakuuttavasti erilaisissa vuorovaikutustilanteissa
Sisältö
Verkkokaupan hyödyntäminen liiketoiminnassa Markkinointiviestinnän kampanjan toteutus (kv. projektitoiminta)
Arviointiasteikko
H-5