Timo Luukka, Janne Granfors
Aihe- ja tehtäväkohtainen. Sovitaan erikseen opettajan kanssa.
Tehtäväperustainen oppiminen, oppimisen omaksumisen syventämistä ja käyttöönottoa työpaikalla.
Aiheen valinta, tehtävän laajuus ja opiskelijan työn laatu.
Suomi
06.09.2022 - 09.12.2022
13.09.2022 - 09.12.2022
Tekniikka ja liiketoiminta
Liiketalouden koulutus
Salo IoT Campus
H-5
Valinnaista suoritustapaa ei ole tarjolla.
Kurssin ei sisälly tenttiä.
Innovaatiopedagogiikka, erityisesti työelämälähtöisyys ja digioppiminen. Aloitteelisuuteen perustuva luova työskentely, verkostoituminen sekä kriittistä ajattelua rohkaiseva tehtävien analysointi. Käänteinen opetus.
5 op = 135 tuntia
Edellytys kurssille osallistumiseen: Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 kurssit suoritettu tai osallistuminen saman lukukauden em. kursseihin.
Tavoite:
Opiskelija osaa rajata ja toteuttaa jonkin käytännön kehittämis- tai selvitystehtävän joka liittyy jonkin Digitaaliset Liiketoimintamallit tai Digitaalinen markkinointi 2 -kurssien aihealueeseen. Kehittämistehtävässä hän soveltaa ja syventää opintojakson tietoja ja taitoja. Hän osaa dokumentoida tekemänsä työn.
Sisältö:
Vapaavalintainen kehittämis- tai selvitystehtävä joko opiskelijan omalta työpaikalta tai ohjaajan kanss erikseen sovittavasta aiheesta.
Tehtävänanto Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 lähipetuksen yhteydessä.
Tehtävien purku ja analyysi 09.12.2022.
Henkilökohtaisen tehtävän laajuus, sisältö ja laatu.
Yleisvaatimus:
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Tehtävä ei vastaa toimeksiantoa, on liian suppea 5 op:n kurssin suoritukseksi ja/tai on laadultaan puutteellinen.
Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja se on toteuttamiskelpoinen.
Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.