Siirry suoraan sisältöön

International Business and Cultures (5op)

Toteutuksen tunnus: 5091173-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.11.2018 - 25.02.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.03.2019 - 30.04.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Opetuskielet
englanti
Paikat
16 - 40
Koulutus
Myyntityön koulutus
Opettajat
Anne Leinovaara-Matomäki
Opintojakso
5091173

Toteutukselle International Business and Cultures 5091173-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Campus On-line verkkokurssi, englannin kielellä.
Pääsisältö: Kansainvälisen liiketoiminnan perusteet ja kulttuurin merkitys businekselle, kultturaaliset klassifikaatio-teoriat.

Tavoitteet

The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.

Sisältö

- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business

Oppimateriaalit

Optimassa ohjeistettu.

Opetusmenetelmät

PBL ( Problem based Learning), verkko-kurssi.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä, kurssi suoritetaan harjoitustehtävin. Huomioi siis, että ainut korotustapa kurssissa on tehdä se seuraavalla kerralla uudelleen, panosta siis huolella harjoitustehtävien tasoon ja laatuun.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Verkko-kurssi, PBL, Innovaatiopedagogiikka.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Organisoidaan vain verkkokurssina, ei valinnaisia suoritusvaihtoehtoja.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op, tarkempi tehtäväohjeistus kurssin alussa Optima verkko-alustalla.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

• Tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. Arviointi 0-5.
Huom ! Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.

• Arviointiasteikko 0-5
• Hylätty (0)
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.

• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Tuotos voi myös olla hyvin suppea tai lyhyt. Esityksessä voi olla puutteita.

• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Ne ovat laajoja, syvällisiä ja analyyttisiä. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Lähteiden käyttö on laajaa.

• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Kaikki edellä mainitut kriteerit täyttyvät ja ylittyvät. Verrattuna ryhmän keskimääräiseen suoritustasoon on nähtävissä erityisiä ansioita.

Hylätty (0)

• Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
• Hylätty (0)
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä tai lähteitä ei ole käytetty lainkaan. Tai myöhästyy deadlinestä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

• Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Esimerkiksi lähteitä on käytetty niukasti.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Tehtävät ovat analyyttisiä ja laajoja. Lähteitä on käytetty hyvin ja runsaasti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Tehtävät ovat laajoja ja analyyttisiä ja edellä mainitut (yllä ) osaamiskriteerit täyttyvät hyvin ja jopa ylittyvät. Lähteitä on käytetty runsaasti. Ja ryhmän perustasoon verrattuna tehtävissä on selviä eritysansioita.

Lisätiedot

Opintojaksolle hyväksytään opiskelijat siten, että paikat jaetaan tasan Turun AMKin ja muiden Suomen amkien kesken. (esim. opintojaksolla paikkoja 40, 20 opiskelijaa Turun AMKista, 20 muista Suomen ammattikorkeakouluista.) Jos paikkoja vapautuu, paikat täytetään varasijoilta.

Siirry alkuun