Siirry suoraan sisältöön

Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 4 (1 op)

Toteutuksen tunnus: 1002357-3107

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2019 - 30.11.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2019 - 31.07.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
1 op
Lähiosuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Taideakatemia
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 10
Opettajat
Heidi Alppirinne
Opintojakso
1002357
Toteutukselle 1002357-3107 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Sisällön jaksotus

Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen AMK:n lukuvuoden avajaisiin, sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin osallistuminen, opiskelijabarometriin vastaaminen, hops-keskustelut, 4.vsk:n jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville osallistuminen.
Lähiopetuksen teemoina mm.
- työhyvinvointi
- vastuullinen työkäyttäytyminen ja eettiset periaatteet omassa toiminnassa
- yhteisöllisyys
- erilaiset urapolut ja tanssialan ammattilaisen monipuoliset työllistymismahdollisuudet
- omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden arviointi ja kehittäminen
- elinikäinen oppiminen
- opinnäytetyö
- harjoittelu
Ajoitus: 3.opintovuosi (syksy 2019- kevät 2020), lähiopetus annetun työohjelman mukaan.

Tavoitteet

• Opiskelija kehittää näkemystään ammatillisesta osaamisestaan ja urasuunnitelmistaan.
• Opiskelija osaa arvioida innovaatiokompetenssiensa kehittymistä.
• Opiskelija ymmärtää monikulttuurisuutta ja kansainvälisyyden merkityksen omalla ammattialallaan

Sisältö

o opinnäytetyö
o innovaatiokompetenssit -itsearviointi
o kehityskeskustelu
o HOPSin päivittäminen
o osaamispolut
o harjoittelu
o monikulttuurisuus ja oma kansainvälistyminen (vaihto-opiskelu, harjoittelu ulkomailla, kotikansainvälistyminen)

Arviointi
hyväksytty / hylätty

Oppimateriaalit

- Westerlund, Janna. 2015. Ehjänä eläkkeelle. Keho tanssinopettajan työvälineenä. Turku AMK opinnäytetyö. (Theseus)

Opetusmenetelmät

Lähioppiminen, keskustelut, pienryhmätyöt, itsenäinen työskentely, oppimistehtävät, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Lähiopetus, keskustelut, tehtäväperustaisuus, pienryhmätyöt, itsenäinen työskentely, digioppiminen.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

27h opiskelijan työtä.
Lukupaketti, esitelmät, esseet. Tarkempi ohjeistus annetaan jakson aikana.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 4.vuosikurssin jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville.
Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä ja/tai jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville ei ole osallistuttu.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 4.vuosikurssin jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville.

Siirry alkuun